O3 laadvloer ?

FNaRK

Actief lid
En hij is binnen ... sinds vanmiddag staat de O3 1.2 TSi Ambition Business voor de deur :tegek:
productie 10-2015, 5000 km dus voor mij als nieuw.
Erg tevreden tot zover, maar nu ik de auto eindelijk goed kan bekijken vroeg ik me toch af waar mijn verhoogde / dubbele laadvloer is gebleven. Was eigenlijk in de veronderstelling dat dit standaard was ?
Ook mis ik de hendel om de banken vanuit de kofferbak neer te klappen. Ook niet standaard ?

Skoda-MAN

Forumguru
Dubbele laadvloer is nooit standaard, kost 320Euri extra.
Hendel voor rugleuning vanuit koffer is bij sommige uitvoeren standaard (ik heb ze wel)

Joske

Forumguru
Hendel voor rugleuning vanuit koffer is bij sommige uitvoeringen standaard

bij mij alleszins al niet ;)

afhankelijk wat je als eventueel pakket kiest vermoed ik..

anderzijds vind ik het wel vreemd dat @FNaRK je hier pas achter komt als de auto op de oprit staat.. :lezen:

Skoda-MAN

Forumguru
@Joske De Belgische en Nederlandse pakketten en uitvoering verschillen behoorlijk, bij mij zat het in het plus Pack voor de Ambition Businessline. samen met verwarmde voorstoelen, voeten verlichting en diffuse sfeer verlichting en nog wat spullen voor 199,00 Euro.

FNaRK

Actief lid
anderzijds vind ik het wel vreemd dat @FNaRK je hier pas achter komt als de auto op de oprit staat.. :lezen:

Tsja,
je maakt een proefrit, je kijkt wat rond in en om de auto. Vervolgens lees je thuis alle (!) boekjes door en denkt dat alles wat er vermeld wordt ook op jouw auto zit. Helaas :D

Ik word dan wel weer heel blij van de zonnebrilopbergbox (3 maal woordwaarde) en mijn P-ticket klemmetje :maakmegek:

Oh ja ... ik heb geen prullebakje .... dat is zeker ook niet standaard ?

AndreM

Forumguru
@Joske De Belgische en Nederlandse pakketten en uitvoering verschillen behoorlijk, bij mij zat het in het plus Pack voor de Ambition Businessline. samen met verwarmde voorstoelen, voeten verlichting en diffuse sfeer verlichting en nog wat spullen voor 199,00 Euro.

In Belgie betaal je een habbekrats voor een auto en ook voor de opties.
Xenon kost hier, toen ik mijn auto bestelde €1250,- en in Belgie een paar honderd euries.
Ik noem maar een zijstraat.

FNaRK

Actief lid

die heb ik dan wel weer ...

AndreM

Forumguru
Zelfs collega's van mij met dezelfde uitvoering en opties hebben verschillen.
Wel, geen zonnebrillen bakje, 1 of 2 schotten in de kofferbak, wel,of geen prullenbakje en ga zo maar door. :jaja:

Skoda-MAN

Forumguru
Dit was het "plus Pack"in februari 2015 en dat vond ik wel de moeite waard om bij te bestellen voor die prijs:
upload_2016-6-2_12-53-14.png

FNaRK

Actief lid
Vreemd verhaal,
van dat Plus pakket heb ik een aantal onderdelen wel (stoelverwarming, middenarmsteun achter, kleuren MaxiDot)
maar bijv. geen 17" en neerklapbaar vanuit bagageruimte

Bovenaan Onderaan