O3 RS duurtester Autoweek: op zoek naar een O1 RS

Vanenkelen

Forumguru
Of @eriktv

Edit: die heeft hem volgens mij nog helemaal standaard... Niets ten nadele van de anderen, maar daar zijn ze volgens mij bij Autoweek en bij zulk soort vergelijkingen ook wel van gecharmeerd.

Vanenkelen

Forumguru
Hé dat is een plaatje van mijn auto @3:17... :D Ik meld mij zeker aan, word onderhand nog BN'er... Ik stond in 2013 ook al in de Autoweek, toen in een artikel over verrassend goede auto's voor nog geen €1000 - met mijn Sunny die vervangen is door deze RS.
Gaaf! Dat is een voorteken als je auto al wordt getoond! Kan niet meer mis dan!

Edit: net nog even gekeken, maar neem aan dat jij geen Engelse import hebt ;). Dacht even dat ze echt een foto van jouw eigen auto hadden gebruikt, maar het is exact jouw type en kleur... Desalniettemin leuk en een streepje voor. Laat je weten of je het wordt?

vertaling voor de Belgen onder ons? :D
Maken we er BSR van.... :-)

Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
Nee mijn auto is volledig origineel. Net een mailtje gehad dat iemand anders mij al voor was. Jammer, maar scheelt me weer een dag verlof en €60 benzine ;)

Rallye

Forumguru
Net even het filmpje bekeken.

1) Wat mij vaker opvalt bij filmpjes van Autoweek: de zitpositie van de bestuurder, en dan met name de postie van het stuur. Volgens mij staat het stuur veel te dicht bij. Hij stuurt vanuit de ellebogen; niet erg veilig lijkt me. Als professional moet je dit niet willen.....
2) Komt het motorgeluid bij een Octavia uit de speakers? Dat is toch bij de BMW i8? Bij de Octavia is het toch een membraan tussen passagierscompartiment en aanzuigtraject?

Edit: ja, zie http://www.rijtesten.nl/test/903/skoda-octavia-combi-rs-20-tsi-dsg/5

Bovenaan Onderaan