valderrama
Senior Member
Ik heb vandaag mijn oude leaseauto ingeleverd en als voorloper een Skoda Octavia Combi meegekregen. Het betreft een 1.6TDI 81kW Greenline Businessline Combi. Kan ik alvast een beetje wennen aan het rijgedrag en de ruimte zullen we maar zeggen, want qua uitrusting is de voorloper een heel stuk minder dan wat ik daadwerkelijk besteld heb.
Nu zit er in de voorloper een Amundsen met een USB en Aux aansluiting. Van de O3 die ik een tijdje geleden had meegekregen om proef te rijden weet ik dat ik hier 'gewoon' mijn iPod classic kon aansluiten op de USB ingang en daarmee had ik volledige iPod controle via het autosysteem, inclusief playlists en dergelijke.
Nu had ik in de voorloper de iPod classic en ook een iPhone 6 als test aangesloten op de USB aansluiting maar in beide gevallen wordt er geen iPod op de USB aansluiting herkend...
Heeft iemand enig idee wat ik hier aan zou kunnen doen? Firmware update?
Nu zit er in de voorloper een Amundsen met een USB en Aux aansluiting. Van de O3 die ik een tijdje geleden had meegekregen om proef te rijden weet ik dat ik hier 'gewoon' mijn iPod classic kon aansluiten op de USB ingang en daarmee had ik volledige iPod controle via het autosysteem, inclusief playlists en dergelijke.
Nu had ik in de voorloper de iPod classic en ook een iPhone 6 als test aangesloten op de USB aansluiting maar in beide gevallen wordt er geen iPod op de USB aansluiting herkend...
Heeft iemand enig idee wat ik hier aan zou kunnen doen? Firmware update?