Obd eleven code voor Karoq

Remco1318

Nieuw lid
Goedenavond ik ben in het bezit van een mooie Skoda Karoy Sportline 1.5 dsg uit mei 2024. Nu probeer ik al een tijdje verborgen functies aan te zetten in de auto met obd eleven. Ik kan wel lezen maar niet schrijven. Dan ik krijg ik allemaal fout codes.

Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt
 
Hallo Remco,

Velen waarderen het als je je ook even voorstelt in het meet & greet topic.

Wat betreft je probleem; ik neem aan dat je wel een PRO abonnement hebt? Verder, het is handig als je de foutcodes ook hier plaatst als tekst of als screenshots, anders blijft het bij giswerk.
 

EdK

Forumguru
Ja misschien moet je wel de Karoq selecteren ipv Karoy
Maar misschien dat Skoda in de toekomst dat type ook wel gaat maken hoor........ je weet het nooit :D
 

higgy

Forumguru
Waar woon je Remco? Als dat in het zuiden is: rij even langs, zet ik ze voor je aan.
 

Tees

Donateur
Is het niet zo dat de modellen vanaf medio 2024 de nieuwste versie van SFD hebben? Die zijn nog niet voor OBDeleven of een andere partij opengesteld, alleen VAG zelf kan dat op dit moment. Dus dan zou t zelfs met een Pro abonnement niet kunnen. Mei '24 zou daar net voor kunnen zijn, dus niet helemaal zeker dat het dat is.
 

Tees

Donateur
De vraag is of dit voor alle modellen op hetzelfde moment is ingevoerd. Ik heb online gelezen dat voor Audi's SFD2 al in MY2024 is ingevoerd, dus productie vanaf medio 2023.
 

Willem_C

Actief lid
Waar woon je Remco? Als dat in het zuiden is: rij even langs, zet ik ze voor je aan.
Kun je delen welke functies er mogelijk zijn Higgy?

(Na 2 superbs en een kodiaq nu in afwachten van de Kodiaq II. Even stil geweest op het forum, maar dus al wel eerder voorgesteld ;) )
 

Antera

Donateur
Heb je een piep als je te hard rijd. Dan kan je niks aanpassen.

Heb je dit niet open je motorkap en doe je ding. Advies 1 click apps zijn gevaarlijk met soms no return. Je zal de eerste niet zijn die bij me terug komt voor herstel ;)

En anders kan ik het voor je doen contact me dan via whatsapp via www.vcds-coding.nl
 
Bovenaan Onderaan