OBDELEVEN

Boemzie

Nieuw lid
Hallo. Zijn er hier mensen in de omgeving van eindhoven die via de OBDeleven module wat aanpassingen aan mijn karoq kunnen doen ???

hoor graag

brepus13

Forumguru
Mag het alleen met obd11 of is vcds / vagcom ook een optie?

er is een uitgebreid vagcom topic waar alle leden met software en skills op te vinden zijn.

Boemzie

Nieuw lid
Ik heb geen idee brepus 13. Wil gewoon wat dingen veranderd hebben en zag obd11 voorbij komen waar dat mee kan vandaar

Boemzie

Nieuw lid
Heb het gezien. Bedankt. Maar ik begrijp dus dat jij er ook verstand van hebt ??? Kun je met dat ding echt mijn karoq van 2020 veranderen of is het gewoon reklame gelul zeg maar

Herre

Senior Member
@Boemzie, ja ze kunnen er gewoon een kodiaq van maken

en dan even serieus, ja er kunnen bedt wat dingen gewijzigd worden. Heb ik bij mijn Kodiaq ook laten doen. Best even met een echte expert overleggen wat je wil. Uiteraard moet de hardware (bv camera of zo) aanwezig zijn.

Herre

Senior Member
Bijvoorbeeld grootlicht assistent permanent aan, DRL achter, rechts inhalen op ACC, verkeersborden herkenning. En nog wat. Ik zou gewoon even contact opnemen met iemand die dit kan doen en naar de mogelijkheden vragen. In mijn geval heb ik het door @Antera laten doen. Goed geholpen!

Bovenaan Onderaan