Octa gehaald....

Rob.nl

Actief lid
Vanmiddag de "nieuwe" wagen gehaald. Na n goede uitleg, het uitwisselen van kentekens e.d. naar huis. Wat mij meevalt is de schermbediening. T belangrijkste op te roepen via de "piano". Rijd werkelijk heerlijk, ik hou wel van de softe vering, heb n aantal hydropneumatische geveerde wagens gehad. Maar DCC veranderd dit in n oogwenk. Gewoon meegehobbeld met t overige verkeer. Hybride modus, verbruik over n 70 km 2.7 l/100 km, stroom 7.2 kw/100 km. Lijkt mij ok, meest snelweg, n km of 15 binnendoor.
De rust binnen....erg prima, ok, 19 inch met de plattere banden hoor je wat. Tot zover........erg blij mee!

Jessedew

Forumguru
Gefeliciteerd, veel rijplezier. ter illustratie, je verbruik. ik ging met de kids mountainbiken vanmiddag en met volle accu, 67 km gereden, snelweg + file rijden, kwam ik op 1,3 L 100 km en 13,1 kwh 100/ km. (ik had dus igg de batterij helemaal leeggereden, gaat ie daarna over op benzine. Had pak m beet 10 kwh verstookt en nog geen hele liter benzine. Aanzienlijk zuiniger dan een normale benzine auto. Overigens, je kan het beste een eigen topic over je auto starten, of het onder een ander topic neerzetten dan steeds een nieuwe te starten.

Rob.nl

Actief lid
Wat betreft t laatste, ga ik doen.

Verder moet ik de wagen nog ontdekken. Heb wat "rommelig" gereden. Maar ik hou t n beetje bij. Hoewel de app dit ook doet.
Morgen verder.....

Rob.nl

Actief lid
Wat betreft aankopen services in My Skoda.

Ik kreeg ook meldingen dat eea niet geverifieerd kon worden. Naar profielgegevens gegaan, eea invullen en voilla!! Minuut later mn spul in de wagen. . Wellicht hebben jullie er iets aan.

Rob.nl

Actief lid
Enn....gisteren s geprobeerd de parkeerkachrl aan te zetten met de app, prima! Ook uit vanzelf. Zojuist aan de laatpaal even de airco met de app, prima! Ook weer uit vanzelf.

Nu maar wachten wanneer t niet meer werkt?
Heb wel de goede software in de wagen....

Maar t vreet energie!! Maar dat mag...

Rob.nl

Actief lid
Las ergens n vraag over starten op benzine. Kan, rem in, vol gas, starten en onmiddelijk gas los. Maar t kan dus...

Bovenaan Onderaan