octavia 1.6 tdi besteld

flip

Lid
Na meer dan 350.000 tevreden km met mijn passat is het er eindelijk van gekomen: mijn octavia 1.6 tdi is besteld en wordt (hoop ik) half september geleverd. 't Wordt een ambiente break, anthracite grey, met als extra ESP, een swing radio, wegneembare trekhaak en cruise control. Ik schuim al weken het internet af op zoek naar tests, maar de buit is mager.
Vorige week kon ik al wel een testritje maken. De vergelijking met mijn atmosferische diesel valt natuurlijk meteen in het voordeel van de octavia uit: stil, vlot, leuk, ruim, enzovoort. En vooral spiksplinternieuw t.o.v. redelijk versleten.
Laat ons alvast hopen dat hij het even lang uitzingt als zijn voorganger!

WanderZ

Actief lid
Welkom, gefeliciteerd met je bestelling en alvast ontzettend heel veel veilige, comfortabele en vooral plezierige Kilometers toegewenst!! :cheer::bye:

Hey Flip

welkom op ons gezellige forum. Ik ben benieuwd hoe de 1.6 tdi zal meevallen.
Hopelijk moet je niet te lang wachten om met deze fijne wagen te bollen.

roofdier

Nieuw lid
Van harte gefeliciteerd met de bestelling.

Ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen met deze 'nieuwe' motor.

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe wagen alvast!

Respect hoor, 350.000 km in een wagen blijven rijden! Die Passat's uit 1992 zijn echt nog van die oerwagens, mooi man.

Je stapt nu wel éven in een andere wagen!

Veel plezier alvast.

Kobossen

Nieuw lid
Ben heel erg benieuwd. Ik heb nog even te gaan met de mijne maar kijk nu al uit naar de bevindingen van de nieuwe 1.6TDI die in de octavia is gelepeld. En de bijtelling is toch heel wat gunstiger ! :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan