yjdelaporte
Lid
Goede avond,
Ik heb sinds een week een O2 1.6 16v FSI Ambiente uit 09/2005.
Er zijn een aantal opties die ik graag wil inschakelen, maar heb geen flauw idee of dit überhaupt mogelijk is met mijn auto.
- Anti Carjack inschakelen
- CH/LH (maar heb geen lichtsensor, gewoon een normale binnenspiegel dus...)
- AUT. schakelaar aanschaffen en inbouwen (maar heeft dus weinig zin aangezien er geen lichtsensor op zit) maar volgens mij zag ik wel het paarse draadje....
- Buitenspiegels automatisch inklappen.. er zit nu een gewone schakelaar op.. maar is dit goed te doen om dit aan te passen..?
- Bochtenverlichting (heb wel mistlampen)
- Hill Hold
- Noodstop inschakelen
- Irritante signaal van gordel vergeten uitschakelen..
Is er nog meer mogelijk..? en hoe weet ik bijvoorbeeld welke modules er eigenlijk in de auto ingebouwd zitten..? Sorry.. ben een newbie...
Ik heb sinds een week een O2 1.6 16v FSI Ambiente uit 09/2005.
Er zijn een aantal opties die ik graag wil inschakelen, maar heb geen flauw idee of dit überhaupt mogelijk is met mijn auto.
- Anti Carjack inschakelen
- CH/LH (maar heb geen lichtsensor, gewoon een normale binnenspiegel dus...)
- AUT. schakelaar aanschaffen en inbouwen (maar heeft dus weinig zin aangezien er geen lichtsensor op zit) maar volgens mij zag ik wel het paarse draadje....
- Buitenspiegels automatisch inklappen.. er zit nu een gewone schakelaar op.. maar is dit goed te doen om dit aan te passen..?
- Bochtenverlichting (heb wel mistlampen)
- Hill Hold
- Noodstop inschakelen
- Irritante signaal van gordel vergeten uitschakelen..
Is er nog meer mogelijk..? en hoe weet ik bijvoorbeeld welke modules er eigenlijk in de auto ingebouwd zitten..? Sorry.. ben een newbie...