Octavia 2006 2din

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen welke 2din VAG radio's allemaal passen in een octavia uit 2006?
Mijn stream radio is stuk, maar ik zou deze willen vervangen door een ander model.

Groet Frank

Zwapp

Forumguru
En let bij de wat nieuwere modellen op dat waarschijnlijk je can gateway de verkeerde versie is, dit gaat er dan voor zorgen dat jr accu leeg getrokken word!
Daar is genoeg over te vinden op het forum!

ertromp

Forumguru
Canbus is eenvoudig gezegd de communicatie tussen diverse apparaten in je Skoda gemonteerd.
Worden nu bijvoorbeeld bij inleggen achteruit de parkeersensoren afgebeeld op je stream?

Canbus is eenvoudig gezegd de communicatie tussen diverse apparaten in je Skoda gemonteerd.
Worden nu bijvoorbeeld bij inleggen achteruit de parkeersensoren afgebeeld op je stream?

Klopt, ik zie de parkeersensoren in het scherm.
Persoonlijk vind ik het niet zo belangrijk dit te zien, de piepjes vind ik belangrijker.

Als ik bijvoorbeeld een Swing of Bolero aansluit, werkt dit dan nog wel? Ik lees ook over leeglopende accu's etc.

Ik had deze radio gezien Caliber RDD843BT, kan alleen niets vinden over Canbus.....
Ik zoek iets betaalbaars, hoeft echt geen high-end spul te zijn.

Zwapp

Forumguru
Met een swing of bolero heb je kans dat je accu leeg gaat lopen!

Die caliber kan er wel in en ondersteunt de canbus van je auto niet, dus geen weergave van je pdc of temperatuurregeling. Deze radio kan je zonder problemen inbouwen!
Je zal enkel een verloopkabel nodig hebben van de quadlock aansluiting in je O2 naar iso stekkers.

Zwapp

Forumguru
Vind je een skoda audience radio niks? Zit een cd wisselaar ingebouwd en kan zo in je O2! Heb ik altijd een fijne radio gevonden!

Bovenaan Onderaan