Octavia 2009 met Coloumbus 2009 herkent mijn telefoon (samsung ace GT-s5830i) niet.

Vijzel46

Nieuw lid
  1. Kan iemand mij aan de oplossing helpen. Ik heb al, van alles geprobeerd en bij de dealer geweest maar nog steeds niets.???

VWim

Forumguru
Gezien het bouwjaar van de auto zul je beschikken over een een zogenaamde RSAP carkit. Er bestaat een mogelijkheid om de carkit ( zit onder de bijrijdersstoel) te vervangen voor een nieuwer type.

Bakkertje

Forumguru
Zit er überhaupt een bluetooth module in de auto?
(oftewel heb je ook een telefoon optie in je maxi-dot?)

Rickvw

Lid
  1. Kan iemand mij aan de oplossing helpen. Ik heb al, van alles geprobeerd en bij de dealer geweest maar nog steeds niets.???
Dit gaat überhaupt niet werken... Zelf rijd ik een soortgelijke octavia en heb uiteindelijk 'n nokia E71 naast mijn iphone genomen om te kunnen bellen met de aanwezige carkit.

Bespaar je de moeite en koop 'n simpel toestelletje erbij..
Succes!

Rickvw

Lid
Heb je die vraag al eens gesteld op Androidworld.nl ?Daar is ook een forum voor de Ace: http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-ace/ Aanmelden en vragen maar.......of eerst lezen of iemand anders de vraag al eens heeft gesteld.........Je zou niet de eerste zijn waar de bluetooth software niet helemaal lekker is;).

'Probleem' zit gevangen in de carkit, niet in het toestel.. Iphone, android, winphone.. Allen Geprobeerd zonder positief resultaat.. Vanaf 02 jan '14 de nieuwe ebl octavia, problem solved ;)

Vijzel46

Nieuw lid
Dank voor de diverse oplossingen. Ik denk dat ik maar voor de goedkoopste ga, een nokia aanschaffen event, met pré paid. Kosten ongeveer € 30.00 en dan zal ook het probleem opgelost zijn. Dank voor alle reacties.

VWim

Forumguru
gewoon een tweede sim aanvragen bij je provider, dan bel je met hetzelfde nummer.

Bovenaan Onderaan