Octavia Businessline Elegance Greentech

BlackMica

Nieuw lid
Alle greenlines/tech's van skoda zijn niet verkrijgbaar met DSG.
Jammer! anders zou ik zeker voor DSG kiezen.Het wordt dus weer
handschakelen.
Blijft toch raar dat VW Golf Bluemotion wel met DSG te verkrijgen is.
Zal wel weer VW policy zijn!

BlackMica

Nieuw lid
Beste Jurgen,
De configuratie die jij krijgt is ook mijn toekomstige optie.
Ik zie in de optielijst niet de trekhaak en bluetooth staan.
Wat zijn hier de meerkosten van?
Wordt de nav dvd/columbus erbij geleverd? zo nee, kosten.

Thx.
Blackmica

@Blackmica:
De Bluetooth staat op blz. 3 kost € 530,00
Bluetooth* handsfree carkitvoorbereiding (UHV en rSAP) met microfoon c [FONT=SkodaSans,Bold][FONT=SkodaSans,Bold]€ 530,- [/FONT][/FONT]€ 362,19 € 461,19 € 99,00  - 
Trekhaak is een accessoire, kost ca. € 620,00
Overigens is de bluetooth de nieuwe module die geschikt is voor zowel Rsap als ook HFP protocollen.
De dealer installeert de navi-software voor mij op harde schijf (€ 0,00)

Grtz,

Jurgen

.. Amundsen lijkt per 01/10/2010 dus uit de standaard uitrusting te vallen van de Greenline Businessline.
Of zie ik het verkeerd?

Ze hebben niks aangepast om diefstal tegen te gaan. Sprak vanmorgen de leasemij en die adviseren om kenteken te graveren, waarop ik zei dat dat ook geen nut heeft. De afdekplaat is de leasemij ook niet zo'n voorstander van. Ik kies dus bewust voor de standaard Elegance en dan aangekleed met onder andere xenon, PDC etc. Voor navi gebruik ik een sTom sTom

@ Arnoldotje:

Zoals in mijn handtekening te zien zit ik met smart te wachten op een O2 Greentech EBL. Is door dealer omgezet naar Greentech ivm met gewenste levering in januari. Had in eerste instantie en "normale" EBL besteld. Ben hier overigens wel gelukkig mee gezien de standaard ESP en 20% bijtelling. :super: Overigens is een GL alleen nog verkrijgbaar als hatchback en niet meer als Combi.

Grtz,

Jurgen

mbaltus: Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Ben dan toch wel benieuwd wanneer de omschakeling door PON gedaan wordt, die van mijn is in ieder geval als Greentech bevestigd.

Grtz,

Jurgen

Jarno1975

Nieuw lid
15 november wordt mijn Octavia afgeleverd. Dit is ook nog een "oude" Greenline business.
De prijs van de oude greenline is dus hetzelfde als die van de greentech maar de uitrusting is minder als ik het goed begrijp?

Het ligt iets genuanceerder: De Greenline is direct gekoppeld aan een uitrustingsniveau, de Greentech is meer een een benaming voor de technische uitvoering van de auto. De Greentech is dan ook in verschillende uitrustingsniveau's verkrijgbaar. Ik kan niet direct aangeven welke Greentechuitvoering te vergelijken is met de "oude" Greenline Combi.

Grtz,

Jurgen

De uitvoeringen en prijzen van de Greenline/Greentech businesslines staan op volgende site.

http://www.autoinbedrijf.nl/sites/d...inessline prijs- en productinfo per011010.pdf

Grtz,

Jurgen

Dit is alweer de oude prijslijst! ik heb een hard-kopie van prijzen 01-01-2011 meegekregen van de dealer, en de prijzen gaan naar beneden!! Met name opties gaan nagenoeg allemaal met 10-20 euro naar beneden.

Voor geintereseerde stuur ff een prive bericht dan mail ik je een scan door.

Over het algemeen wordt het iets voordeliger ivm verlaging BPM tarief. Mijn bestelde O2 wordt bijv. excl. opties € 200,00 goedkoper en ook nog eens 20% tarief.:super: Kenteken wordt dus ook pas in januari aangevraagd.

Grtz,

Jurgen

Bovenaan Onderaan