Octavia "classic" en de kleur "wit"

Okki

Donateur
Octavia \"classic\" en de kleur \"wit\"

Ben benieuwd: is er ooit wel eens een O2 Classic geleverd? /forum/images/graemlins/crazy.gif
En is er iemand met een witte 02? /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif

Toerder

Nieuw lid
Re: Octavia \"classic\" en de kleur \"wit\"

Heb laatst wel een witte gezien en was er niet kapot van.
Er zijn mensen die met minder toe moeten, ik lease en kan daardoor een auto uit deze klasse "betalen".

Als ik zelf een auto zou moeten kopen (zou dan altijd tweedehands zijn), zou een classic mogelijk een voordeel zijn, omdat dat een minder courant model is door de missende gadgets...

Basis is dan een goede auto, de rest is dan bijzaak...

Maar ben wel blij dat ik iets meer luxe heb...

Ik heb een O2 Combi Classic Wit gezien. Zaten ook stickers op van een bedrijf. Voor die doeleinden zullen we de O2 Combi nog wel vaker tegenkomen.

AMBIO2

Actief lid

Ik zag van de week nog één, dat was een taxi !

Ik denk niet dat de classic er vlug verkocht/geleased gaat worden. Er zit geen airo in en dat lijkt me voor de meeste mensen een reden om geen classic te nemen.
Zelf bewust voor de ambiente gekozen en niet voor de elegance. Niet zo zeer de prijs, ook ik lease, maar het extra uitrustingsnivo wat de elegance extra gaf trok me persoonlijk niet. Denk dat het te maken heeft met de nuchtere kijk naar auto's, ze interesseren me niet echt. Als ik het maar koel heb in de file door de airco /forum/images/graemlins/winkie.gif Het enige wat de doorslag zou kunnen hebben gegeven is een open dak. Maar dat is in alle gevallen optie geloof ik.

Okki

Donateur

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rogier</font><hr />

Zaten ook stickers op van een bedrijf.doeleinden

[/ QUOTE ]

Ik wilde het er nog bij zetten. Zakelijk telt niet.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: marczelf</font><hr />

maar het extra uitrustingsnivo wat de elegance extra gaf trok me persoonlijk niet.

[/ QUOTE ]

Vind ik ook. Hoef geen comming home (heb geen oprijlaan)e.d. Met name door mijn lengte is de groene band in de voorruit bij de Elegance ook niet handig voor mij. En ik vind de 'striping' (sierlijsten) aan de binnenkant bij de Ambiente mooier dan bij de Elegance.

Wil wel volledige airco; vond dat bij de O1 niet mooier dan handbediend, bij de O2 echter weer wel. Of het handiger is zal de tijd leren.

Fabia

† In Memoriam

Zo zie ik ook wel eens witte Fabia's rijden maar die hebben dan ook altijd bedrijfstickers er op zitten. Denk niet dat wit veel particulier verkocht zullen worden.

LenK

Forumguru

Van de zomer ben ik in West USA geweest. Daar "stikt" het van de witte auto's. Zal wel iets met het klimaat te maken hebben.
Japan schijnt er ook verzot op te zijn.

Dutch4x4

Senior Member

Op een GTI of Type-R is wit dan wel weer heel cool.

Australie ook, wordt alleen wel minder sinds de Airco betaalbaar is geworden.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Van de zomer ben ik in West USA geweest. Daar "stikt" het van de witte auto's. Zal wel iets met het klimaat te maken hebben.
Japan schijnt er ook verzot op te zijn.

[/ QUOTE ]

Bovenaan Onderaan