octavia combi 1.8t: regensensor

sander

Nieuw lid
Onlangs kocht ik een octavia combi elegance 1.8t uit 2000. Hij werd mij verkocht mét regensensor; ook autoweek.nl geeft aan dat dit een standaard accessoire is. Maar ik heb het idee dat hij er helemaal niet op zit (maar wel een regelbare intervalruitenwisser). Weet iemand of het nu wel of geen standaardoptie is?

Dutch4x4

Senior Member
De database van AW zit vol (kleine) fouten, dus daar zou ik niet al te zeer op vertrouwen...

Als ik kijk in de uitrustingsfolder van de oude Octavia, dan is de regensensor wel degelijk een optie en behoort hij niet tot de standaarduitrusting. Dat moet hij altijd geweest zijn, want mijn 1.8T 4x4 Elegance van 2003 heeft 'm ook niet, maar wel die regelbare interval.

Ik heb ook een Octavia combi elegance 1.8t, maar dan uit 2004. Bij mij zit er wel standaard een regensensor op, dit zat standaard in de Elegance uitvoering. Overigens i.c.m. regelbare interval.

Dutch4x4

Senior Member
Dan zal-ie er vorig jaar bij zijn gekomen. Lijkt me niet logisch dat hij eerst wel standaard was, toen niet en daarna weer wel. Voor een Octavia uit 2000 lijkt het me onwaarschijnlijk.

Zzz

Nieuw lid
Onlangs kocht ik een octavia combi elegance 1.8t uit 2000. Hij werd mij verkocht mét regensensor; ook autoweek.nl geeft aan dat dit een standaard accessoire is. Maar ik heb het idee dat hij er helemaal niet op zit (maar wel een regelbare intervalruitenwisser). Weet iemand of het nu wel of geen standaardoptie is?

Ik heb een 2001 Octavia combi elegance 1.8t gehad. In 2001 was het een optie, ik heb hem toen besteld (en er geen seconde spijt van gehad)

Bovenaan Onderaan