Octavia Combi 2.0 4x4

DJNeO

Actief lid
Hallo allen,

Het is lang geleden dat ik hier heb gereageerd...

Ik ben mij aan het orrienteren op een nieuwe (nou, ok... 2de hands) auto!

Mijn oog is gevallen op een 2liter Octavia combi 4x4 uit 2001

weten jullie de voors en tegens van deze auto?
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Groeten,

Frederik

Tafkah

Forumguru
Olieverbruik kan wel eens problematisch zijn. Had een O1, 2.0 4x4, 2004. Verbruikte 1 liter / 3500 km.. (totdat PON de onderblok heeft vervangen onder garantie).
Verder is alles wat op een standaard O1 past (trekhaak, LPG tank in bak reservewiel etc), vaak niet toepasbaar op een 4x4 ivm ander onderstel.

Heb nog een setje alu dakdragers liggen overigens, voor een O1 combi (wel of geen 4x4 maakt hierbij niet uit ;) ).

DJNeO

Actief lid
Bedankt voor de info...

Gas is voor de aanstekers dus dat zal nooit present komen in mijn auto... Trekhaak zit er al onder dus dat scheelt weer! :)

Dakdragers zijn op dit moment nog niet nodig, maar wellicht wel in de toekomst... :)

Post nog wel of ik hem heb gekocht of niet! ;)

jeve2

Lid
Olieverbruik kan wel eens problematisch zijn. Had een O1, 2.0 4x4, 2004. Verbruikte 1 liter / 3500 km.. (totdat PON de onderblok heeft vervangen onder garantie).
Verder is alles wat op een standaard O1 past (trekhaak, LPG tank in bak reservewiel etc), vaak niet toepasbaar op een 4x4 ivm ander onderstel.

Heb nog een setje alu dakdragers liggen overigens, voor een O1 combi (wel of geen 4x4 maakt hierbij niet uit ;) ).

Zijn deze nog te koop ?

Bovenaan Onderaan