Octavia Combi Elegance

Lim

Lid
Na een aantal weken wikken en wegen is tie vandaag dan toch besteld. Een Octavia Combi Elegance 2.0 TDI PD DPF met een hoop leuke extra's (alarm, ESP, xenon, PDCv, 17" pegasus + sportonderstel, nexus + wisselaar, multi. stuurwiel, carkit & de verstelbare bestudeerstoel). Kan vanaf vandaag het voor mijn gevoel nu al te lange wachten beginnen.

Als hij er is kan mijn huidige VAG auto (Seat Ibiza 1.6 uit 1998) naar mijn vriendin (rijdt nu een Fiat punto, als iemand hier nog interesse in heeft /forum/images/graemlins/smile.gif). Vanwege de goede ervaringen bij Seat eerst naar een auto uit die stal gekeken. Het vorige model Toledo was daarbij een goede optie. Sterker nog een 2de hands Toledo Sport heb ik nog een week of 3 gehad voordat hij gejat werd (auto was toen net 3 jaar oud). Het nieuwe type kan mij echter absoluut niet bekoren. Vandaar dus maar verder om mij heen gaan kijken binnen VAG. Daarbij de is uiteindelijk mijn oog gevallen op de nieuwe Octavia. Een erg mooie auto met meer dan voldoende bagageruimte (zelfs voor de kampeerspullen tijdens de zomervakantie /forum/images/graemlins/crazy.gif). Ik hoop er in ieder nog lang plezier van te hebben.

Verder nog even wat over mezelf. Ik ben Leon, 33 jaar, woonachtig in Nijmegen en ben als systeembeheerder werkzaam bij een ICT bedrijf dat werkt vanuit Nijmegen. Ik ben al enige tijd samen met mijn vriendin en wij wonen al bijna een jaar in onze nieuwbouw woning.

En jawel, nog een Nimwegenaar erbij. Wordt gezellig op de weg met al die Octavia's /forum/images/graemlins/smile.gif

Gefeliciteerd met je keuze! De mijne verwacht ik over +- 5 a 6 weken!

Reizende

Actief lid
Succes ermee! Ik ben zelf ook overgestapt van een Toledo Sport (3 jaar met erg veel plezier in gereden)naar de O2.
Ga je zeker geen spijt van krijgen. Ik vind hem echt een klasse hoger dan de Toledo. En die nieuwe Toledo, die is inderdaad echt lelijk... Jammer

Peter79

Actief lid
Welkom! Net vanochtend mijn nieuwe O2 Combi Elegance 2.0TDI opgehaald (laatste in Sahara Beige). Werkelijk waar een fantastische auto!!

Lim

Lid
Vanavond de garage maar weer eens gebeld (wat duurt dat wachten tot lang /forum/images/graemlins/tongue.gif) Hij is van de band af en het chasisnummer is bekend (whuhuhu) nu nog even wachten tot tie in Nederland is. Zal helaas wel niet meer lukken voor mijn verjaardag (12de). Jammer want daar zag het een week of twee geleden wel nog naar uit. Nietemin het wacht is bijna voorbij /forum/images/graemlins/1761.gif

Bovenaan Onderaan