Octavia combi Linker achterlicht wilt niet, geen zekering?

arievh

Senior Member
Skoda Octavia Combi L&K 20v 150pk Turbo 1999
Ik zag vanavond dat mijn linker achterlicht niet werkt..ff snel nieuw lampje in gedaan, maar werkt nog steeds niet. Oude lampje doorgemeten en is gewoon goed. Remlicht werkt wel.
Dus ik dacht zekering, alle zekeringen doorgemeten en zijn allemaal goed. In het instructieboekje gekeken bij de zekeringen, maar er is geen zekering voor de achterverlichting???? Bizar..
Iemand een idee?
Oh ja ik had vanavond ff een aanhanger aangesloten , maar daarvan is de verlichting niet in orde, daar deed maar 1 lampje het van (rechtsachter, verder niks, knipperlichten niet, etc). Een andere trailer had ik er al eens eerder achter gehad, enkele weken terug en daarvan deed alle verlichting gewoon goed.
Dus wellicht dat de aanhanger iets heeft laten door branden... maar ja hoe wat waar?
 
Laatst bewerkt:

arievh

Senior Member
Ik kijk wel even.. misschien toch wel kapot.. ik heb alle zekeringen doorgemeten terwijl ze in de zekeringhouder zaten, maar m'n meter had kuren, dus misschien vals positief.
 

hemi24

Forumguru
Als rechts nog wel werkt, even zekering van links en rechts met elkaar verwisselen, dan weet je het snel genoeg…
 

arievh

Senior Member
Zekering 23 is inderdaad doorgebrand! Bedankt! Ik moet de batterijen van m'n multimeter vervangen!
Jammergenoeg heb ik dat formaat zekering niet, morgen maar ff kopen.
 

arievh

Senior Member
Ff in mn elektronica hoekje gekeken, daar lag een doosje met zulke zekeringen. Meteen ff gedaan en m'n verlichting werkt weer. Ik zal in ieder geval die aanhanger niet meer aansluiten (is niet van mij, heb ik geleend).
Nogmaals bedankt.
 
Bovenaan Onderaan