Octavia Combi RS opties

Treble

Nieuw lid
Beste Skoda fanaten,

Binnenkort ga ik mij hoogstwaarschijnlijk een RS aanschaffen maar ik zit met 2 opties die ik momenteel echt mis en mij een beetje doen twijfelen.

1. (heiligschennis voor de meesten) Ik vind de stoelbekleding echt lelijk. Dat afwisselend leer op die alcantra stof en dan vooral die witte stukken met RS logo. I don't dig it. Blijkbaar is er geen optie in Belgie voor volledig zwarte lederen zetels. Zou dit mogelijk zijn mits goede afspraken met een grote dealer? (lokale dealer wist er geen antwoord op). Ik wil dus de lederen sportstoelen zoals die in de Elegance of RS line beschikbaar zijn. Ik heb het namelijk meer voor een pikzwart sober interieur en heb schrik dat die standaard stoelen na verloop van tijd 'gedateerd' gaan overkomen.

2. Zwarte dakhemel staat ook niet tussen de opties. Hoewel ik hier in een review las dat iemand het wel had tijdens een testrit. Zelfde vraag : ook mogelijk via goede dealer of kan je dit gemakkelijk zelf doen?

Verder vind ik de zijspiegels wat tegenvallen maar goed, dat zijn dingen die ik gemakkelijk zelf kan doen.

Alvast hartelijk bedankt ;)

Treble

V.w.b. de zwarte dakhemel: Die zit er in NL standaard in. Ziet er geweldig uit.

V.w.b. de stoelen moet ik het antwoord schuldig blijven.

sitechris

Donateur
Beste Skoda fanaten,

Binnenkort ga ik mij hoogstwaarschijnlijk een RS aanschaffen maar ik zit met 2 opties die ik momenteel echt mis en mij een beetje doen twijfelen.

1. (heiligschennis voor de meesten) Ik vind de stoelbekleding echt lelijk. Dat afwisselend leer op die alcantra stof en dan vooral die witte stukken met RS logo. I don't dig it. Blijkbaar is er geen optie in Belgie voor volledig zwarte lederen zetels. Zou dit mogelijk zijn mits goede afspraken met een grote dealer? (lokale dealer wist er geen antwoord op). Ik wil dus de lederen sportstoelen zoals die in de Elegance of RS line beschikbaar zijn. Ik heb het namelijk meer voor een pikzwart sober interieur en heb schrik dat die standaard stoelen na verloop van tijd 'gedateerd' gaan overkomen.

Je kunt natuurlijk ook achteraf leer laten plaatsen over je stoelen.

SmurfForLife

Actief lid
Koop losse stoelen en een achterbank in leer en in sportuitvoering bij je dealer. Verkoop vervolgens je RS stoelen en dan ben je happy.

Treble

Nieuw lid
Koop losse stoelen en een achterbank in leer en in sportuitvoering bij je dealer. Verkoop vervolgens je RS stoelen en dan ben je happy.

Dat is een optie op voorwaarde dat de garage het dan ook gaat instaleren. Ik zie me nog nie snel even stoelen + achterbank monteren aan de kwaliteit zoals ie van de band rolt :)

Trouwens iedereen bedankt voor de replys.

Bovenaan Onderaan