Octavia Combi Ultimate Edition

Fabia

† In Memoriam
De nieuwe Škoda Octavia heeft zich gemeld op de Autosalon van Parijs en staat begin januari 2009 bij de Nederlandse dealers. Reden voor Škoda om de huidige Octavia nog éénmaal in de schijnwerpers te zetten. En omdat het merk toch al aan het trakteren is vanwege de zesmiljoenste verkochte Škoda, wordt het een echt ultiem finaleoptreden van de Octavia.
De speciale, gelimiteerde, Ultimate Edition heeft dan ook een klantvoordeel van € 5.405,-. Voor € 26.965,- verwisselt de Octavia Combi Ultimate Edition van eigenaar.

Als je trakteert, dan moet je het goed doen. Dat weet Škoda ook en het merk doet daarom niet flauw bij de Octavia Ultimate Edition, gebaseerd op de Octavia Combi Elegance. Een ruime Combi die standaard al boordevol uitgerust is en nu dus vrijwel niets meer te wensen overlaat. Met bovendien een extra aangenaam prijskaartje en een 77 kW/105 pk -sterke 1.9 TDi dieselmotor en een gunstig energielabel B.

Interessante extra’s
Als Elegance is de Octavia Combi van huis uit al aangenaam luxueus uitgevoerd. Toch zijn er nog enkele interessante extra’s gevonden die het rijcomfort en de veiligheid op ongekend hoog niveau te brengen.

De Octavia Combi Ultimate Edition heeft bovenop de Elegance-uitvoering dan ook de beschikking over onder andere: parking distance control vóór en achter, Maxi-DOT informatiedisplay, externe audio-aansluiting, Jumbo Box: middenarmsteun met koelbare opbergruimte tussen de voorstoelen, zilverkleurige dakreling, 16 inch lichtmetalen velgen ‘Vega’, multifunctioneel stuurwiel (radio), klein leerpakket, navigatiesysteem Cruise, mistlampen vóór met Corner Function en xenon koplampen met dynamische hoogteverstelling en koplampsproeiers

Voordeel
Dit hele pakket aan extra’s zou normaal gesproken € 4.145,- kosten. Omdat het om een actiemodel gaat, wordt hiervan slechts € 1.340,- in rekening gebracht.

Bovendien is de lopende traktatiekorting van € 1.100,- van toepassing, evenals een extra voordeel van € 1.500,- omdat het hier over een bijzonder actiemodel gaat.

Het voordeel op de Octavia Combi Ultimate Edition komt hiermee op € 5.405,-.

Bron: AutoRai

Hetzer

Forumguru
Voor de hand liggend dit!!, doen ze eigenlijk standaard bij een "oud" model, het is wel een top aanbieding

911gt2

Actief lid
Dus een slechter navigatiesysteem in ruil voor een klein leer pakket... nou dan zou ik voor de AB gaan

Skombi

Actief lid
heel jammer dat alleen de TDI's in aanbiedingen terecht komen ...
ik snap het wel want die tdi's raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt.

Skombi

Actief lid
Omdat ze zo verrekte onaantrekkelijk worden gemaakt door de regering.
Met name de particulier schijnt en masse de diesel in te ruilen voor een benzine.
Het omslagpunt schijnt nu op zo'n 40- 45000 km/jr te liggen. Welke particulier rijdt dat nou?

sitechris

Donateur
Omdat ze zo verrekte onaantrekkelijk worden gemaakt door de regering.
Met name de particulier schijnt en masse de diesel in te ruilen voor een benzine.
Het omslagpunt schijnt nu op zo'n 40- 45000 km/jr te liggen. Welke particulier rijdt dat nou?

omslagpunt bij nieuwe auto's is 40k. Koop je diesel tweedehands, ligt het omslagpunt bij 25k. Het verschil in aanschafprijs (diesel is paar duizend euro duurder) is dan al bijna verdwenen vanwege de afschrijving. Vandaar dat het omslagpunt dan daalt.

Oh...ik ben trouwens een particulier die diesel rijdt. Ze zijn er dus nog wel, zij het dat het er niet veel meer zijn ;)

TL@

Forumguru
Wat is het cruise navigatiesysteem, ik heb daar precies nog nooit van gehoord.

higgy

Forumguru
Ik wil niet l*llig doen, maar dit is gewoon een slechtere aanbieding dan de Elegance Attractive Business edition was.

Skombi

Actief lid
Oh...ik ben trouwens een particulier die diesel rijdt. Ze zijn er dus nog wel, zij het dat het er niet veel meer zijn ;)
Ik ben er ook nog een (O2tdi) maar mijn vrouw is dichterbij gaan werken dus over twee weken "krijgen" we een benzine O2, diesel blijven rijden is gewoon te duur dan .. zal wel wennen zijn trouwens.

bwman

Lid
die tdi s moeten ze in Belgie verkopen
daar gaan ze als zoete broodjes over de toonbank ;)
Belgie is een diesellandje he.

Bovenaan Onderaan