En je afschrijving?...6 maanden eigenaar tesla model Y. Kost mij al 6 maanden geen euro extra buiten de aankoop en de verzekering.
Wat wordt hier bedoeld met "verkocht", is dat besteld of geleverd? Als je natuurlijk 2 jaar lang slechts met mondjesmaat levert, en dan eindelijk een beetje versnelt dan heb je al snel een fors groeipercentage te pakken als hier "geleverd" bedoeld wordt.
Meer dan 15.000, beetje versnellen. Snap dat er nuance te maken is. Maar top 10 zit allemaal best wel bij elkaar qua aantallen en groei nr 1 Sandero ligt fors lager. Benieuwd hoe dat er over paar maanden uitzietWel grappig dit soort tabellen. Je kunt je ook afvragen was de verkoop in mei '22 zo slecht van de O4 dus weinig registraties vanwege alle problemen rond toelevering onderdelen en software destijds
Ach, ik geniet er van zolang het duurt. Toen ik mijn Superb 2 nieuw bestelde verklaarde iedereen mij voor gek. Een Skoda. Of ik totaal gek was. Ik kwam uit een fraaie BMW 3 serie. Zo'n Oostblok sloep. Skoda, daar werd toen (2011) lacherig over gedaan.... En kijk nu eens.Citaat verwijderd.
Is te zien van welk jaar ze waren. In mijn Model Y hoor je geen enkel krakje of piepje. Niets valt uit elkaar of zit rommelig in elkaar. Tesla heeft enorme sprongen voorwaarts gemaakt de laatste jaren.Da's waar, maar ik ken de nodige eigenaars die allemaal zeggen dat die Tesla's op een gegeven moment uit elkaar vallen. Beetje slordig in elkaar geschroefd.
Pas op he !!De F2 en vooral O2 zijn zeer succesvolle opvolgers
en de S2 ook een hoogstandje (ik heb nog nauwelijks iemand gehoord die daar niet heel blij mee was/is).
Een beetje ????ik zal wel een beetje biased zijn naar de S2 toe