Mijn huidige O2 komt van Leaseplan. De eerste was van ALD. Bij de tweede waren alleen Leaseplan en ING in de race voor een contract. Toendertijd (2e kwartaal vorig jaar) was Leaseplan steeds zo'n €40 p/m goedkoper (met alle opgevraagde varianten), dus zoals je ziet, alles is relatief... Het is van zoveel factoren afhankelijk; goede onderhandelaar of niet, hoeveel auto's kan de maatschappij potentieel leveren etc etc etc... Ik heb mijn 17" velgen zo bijna zonder meerprijs gekregen.
Daarbij moet ik wel vermelden dat de huidige (Skoda) bestellers bij ons (2 recente AttractiveBE's waarvan 1 geleverd) wel weer via ING gaan. Maar dit was omdat ING onze klandizie(?) niet, geheel, kwijt wilt en niet omdat ze per definitie goedkoper zijn..
Hebben nu al 7 O2's hier bij ons rijden. Inclusief mijn eerste zijn dat in totaal al 8 O2's..
Ten slotte: bij Leaseplan mocht ik wel degelijk de dealer aangegeven !! Als je wagenparkbeheerder, of jezejf, het niet lukt om zoiets af te spreken betekent dit niet meteen dat het ook helemaal niet kan !!!
Vandaag b.v. nieuwe banden ontvangen. 'Moesten' eerst Bridgestone's worden, maar na enig aandringen en bellen naar Leasemaatschappij mochtenhet toch Conti's worden..