Octavia Greenline combi test in volgende Autoweek

Wasmachineman

Forumguru
Die greenline test is wel heel passend voor mij. Een collega heeft de Volvo besteld en ik wil dus die greenline volgend jaar hebben !!:winkie:

Een collega van mij heeft ook een V50 en wilde die perse rijden. Bovendien heeft hij gekozen voor een 2.0 diesel.
Gezien de voordelen (accessoires) ben ik blij met de Octavia.

Als Skoda-rijder zien we toch alleen maar de vele voordelen van onze auto. Waarschijnlijk worden we met z'n allen een beetje blind voor andere auto's.

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de test van autoweek, al kan ik niet meer terug want ik heb net 4 weken mijn Greenline. (Ik ben er in ieder geval blij mee).

cvegreen

Forumguru
Als je ruimte nodig hebt , dan valt de V50 toch meteen af . Dat is toch een flink pak kleiner als de octavia . De V50 is wel een mooie auto ,maar is die even duur als de octavia ? Ik dacht dat volvo zo duur was .

xtermi

Nieuw lid

LJR

Nieuw lid
iemand het artikel uit de autoweek al gelezen?
ben wel benieuwd naar de uitkomst hiervan.

Wasmachineman

Forumguru
Net even bij AH gechecked maar hij lag nog niet in het schap. Morgen krijg ik hem bezorgd thuis maar kan nu niet zo lang wachten.:)
Wel krom, normaal op woensdag al in de winkel en abonnee's krijgen een dag later de Autoweek...zou andersom moeten zijn.:mad:
Ik heb al eens een klacht ingediend en kreeg toen als troost een autootje opgestuurd.....:confused:

LJR

Nieuw lid
Net even bij AH gechecked maar hij lag nog niet in het schap. Morgen krijg ik hem bezorgd thuis maar kan nu niet zo lang wachten.:)
Wel krom, normaal op woensdag al in de winkel en abonnee's krijgen een dag later de Autoweek...zou andersom moeten zijn.:mad:
Ik heb al eens een klacht ingediend en kreeg toen als troost een autootje opgestuurd.....:confused:

OK...afwachten dan maar!

Nog een beetje gezellig geweest in Hof Brauhaus?

Wasmachineman

Forumguru
OK...afwachten dan maar!

Nog een beetje gezellig geweest in Hof Brauhaus?

Een beetje gezellig ?? Vroeger (net als vele anderen) veel meegemaakt maar nog nooit de Bierfeesten !
Het was onwijs leuk, ik was bang alleen schlagers te horen ?
Nou, er was een live band, foto komt vanavond, die speelde van dance classics tot huidige top 40. Gemixed (jawel) met schlagers of zelfs Borsato hoorde wij voorbij komen.
Ik heb 3 a 4 liter op, weet niet meer precies omdat je af en toe morst als je danst op de bank ?
Vanaf 17:30 tot 22:30 dus gemiddeld 1 liter per uur afgewisseld met een halve haan van het spit !
En kwaliteit bier (Löwenbrau) hoor, geen centje hoofdpijn volgende ochtend (07:00 uur wekkertje) bij de BMW training. Wel blij dat ik met KLM was ipv eigen O2 want ik was gesloopt die middag.

LJR

Nieuw lid
Een beetje gezellig ?? Vroeger (net als vele anderen) veel meegemaakt maar nog nooit de Bierfeesten !
Het was onwijs leuk, ik was bang alleen schlagers te horen ?
Nou, er was een live band, foto komt vanavond, die speelde van dance classics tot huidige top 40. Gemixed (jawel) met schlagers of zelfs Borsato hoorde wij voorbij komen.
Ik heb 3 a 4 liter op, weet niet meer precies omdat je af en toe morst als je danst op de bank ?
Vanaf 17:30 tot 22:30 dus gemiddeld 1 liter per uur afgewisseld met een halve haan van het spit !
En kwaliteit bier (Löwenbrau) hoor, geen centje hoofdpijn volgende ochtend (07:00 uur wekkertje) bij de BMW training. Wel blij dat ik met KLM was ipv eigen O2 want ik was gesloopt die middag.

ok... beetje of topic, maar toch:
Het bier wordt apart gebrouwd voor de oktoberfeesten.
Schijnt een hogere percentage te hebben dan standaard.

ik was er 2 weken geleden nog... maar gezellig was niet meer!
en de serveerstes eigenlijk een beetje van geschrokken.
ze worden er niet vrouwelijker op als ze getraind zijn om 12 volle bierglazen te tillen.

Wasmachineman

Forumguru
ok... beetje of topic, maar toch:
Het bier wordt apart gebrouwd voor de oktoberfeesten.
Schijnt een hogere percentage te hebben dan standaard.

ik was er 2 weken geleden nog... maar gezellig was niet meer!
en de serveerstes eigenlijk een beetje van geschrokken.
ze worden er niet vrouwelijker op als ze getraind zijn om 12 volle bierglazen te tillen.

Nog meer off topic !!
Hoger percentage dan normaal ?? Dat ik daar geen last van had, beetje raar. Ik heb een afwijking aan mijn lever (Syndroom van Gilbert) en het komt erop neer dat mijn lever niet altijd goed werkt. Met alcohol heb ik dan problemen om dit goed te verwerken. Dit weet ik sinds 1999. Maar van 1986 tot 1990 zat ik in de marine en dronk daar (soms) een paar meter bier en hing ik daarna vaak boven het toilet om het er snel eruit te gooien. Iedereen dacht dacht ik zeeziek was maar had toen dus al last van mijn lever die ik eigenlijk misbruikte !
Dus sinds 1999 drink ik bijna niets meer. :xyxthumbs:
1 Kratje bier gaat wel meer dan een maand mee bij mij.
Behalve dan op de Oktoberfeste. Daar moest ik wel en alles ging dus wel goed.

En die serveersters waren gewoon bodybuilders....kabels in die onderarmen, daar krijgt een paard de hik van !! :smirk:

cvegreen

Forumguru
Ik zou dan helaas niet welkom zijn op die bierfeesten . Ik heb een bloedhekel aan blond bier . Als het dan toch alcohol moet zijn , heef mij dan maar een halb trocken weis wein . mmmm lekker . Maar het liefst hou ik het nog klaarder dan witte wijn , namelijk spuitwater of spa rood bij jullie nederlanders .

Wasmachineman

Forumguru
Ik zou dan helaas niet welkom zijn op die bierfeesten . Ik heb een bloedhekel aan blond bier . Als het dan toch alcohol moet zijn , heef mij dan maar een halb trocken weis wein . mmmm lekker . Maar het liefst hou ik het nog klaarder dan witte wijn , namelijk spuitwater of spa rood bij jullie nederlanders .

Iedereen is welkom daar.
Ik zag zoveel verschillende mensen daar, de meeste dronken bier maar er waren ook wijn drinkers bij.
En ik zag een paar kinderen met 1 liter spuitwater lopen. :1819:

Bovenaan Onderaan