Octavia II AB elegance stoelen

robraba

Nieuw lid
Een klein (maar voor mij zeer belangrijk vraagje):

Wie kan mij vertellen of de optionele elektrisch verstelbare stoelen ook een kantelbare zitting hebben?

ga volgende week een OII Elegance AB 2.0DSG indienen, zit alleen nog te twijfelen over de stoelen......zoals gewoonlijk wist de dealer dit niet te vertellen. Het lijkt me dat Skoda toch echt iets aan zijn informatievoorziening moet gaan doen ;)

Jeje

Lid
ja dat valt mij ook op, bij aflevering vergaten ze alle informatie over de boordcomputer, kon ik lekker zelf uitzoeken (was op zich niet lastig). Ook de info over de te verwachten 1.8T motor was zeer slecht, toen niet te vinden in folders, maar wel in de prijslijst in bijv. de Autoweek

highandstoned

Nieuw lid
Ik heb de elektrisch verstelbare voorstoelen (met 3 geheugen posities alleen aan bestuurderskant).
De zitting kan naar voor/naar achter (*duh*), voorkant omhoog/omlaag, achterkant omhoog/omlaag (dus je kunt de hellingshoek veranderen).
De rugleuning kan naar voor/achter.
De lendesteun kan naar voren/achter omhoog/omlaag.
(dus 12 richtingen verstelbaar)
http://www.skoda.nl/media/home/modellen/octavia/octavia_combi/intro/el_verst_best_stoel.jpg

BTW: toch zit ik nog steeds niet helemaal lekker. Vroeger de elektrisch verstelbare sportstoelen van de Seat Leon gehad en daar zat ik perfect in. Met deze stoelen krijg ik het nog steeds niet helemaal goed voor mijn onderrug.
BTW 2: je krijgt dan ook automatisch dimmende buitenspiegels (met geheugen) (tenminste; ik had het niet besteld...)

Bovenaan Onderaan