thijskok
Senior Member
Hallo,
Na verschillende leaseauto's de afgelopen 12 jaar nu mijn eerste Skoda besteld.
Helaas is dit gebeurd via de dealer ( en onze controller) en nu weet ik niet precies wat nu standaard bij de greenline business hoort.
Op de site van skoda zie ik dat de swing de navigatie is die bij dit type hoord maar op dit forum lees ik veel over de admunsen (o.i.d.)
Heeft deze auto in deze uitvoering?:
- getint glas achter ( vanaf b stijl)
- full auto climat controll
- 15 inch LM velgen
- 8 speakers
- parkeercensoren voor en achter
- regen en lichtsensor
- BT carlit
- 5 inch navigatie met touchscherm
Ik ben nu bang dat ik een paar verkeerde aanames heb gedaan en straks met dingen zit die ik niet wil
De businessline subsite van skoda geeft wel aan dat de site veroudert is maar ik kan nergen vinden wat er wel en niet in de auo zit
gr thijs
Na verschillende leaseauto's de afgelopen 12 jaar nu mijn eerste Skoda besteld.
Helaas is dit gebeurd via de dealer ( en onze controller) en nu weet ik niet precies wat nu standaard bij de greenline business hoort.
Op de site van skoda zie ik dat de swing de navigatie is die bij dit type hoord maar op dit forum lees ik veel over de admunsen (o.i.d.)
Heeft deze auto in deze uitvoering?:
- getint glas achter ( vanaf b stijl)
- full auto climat controll
- 15 inch LM velgen
- 8 speakers
- parkeercensoren voor en achter
- regen en lichtsensor
- BT carlit
- 5 inch navigatie met touchscherm
Ik ben nu bang dat ik een paar verkeerde aanames heb gedaan en straks met dingen zit die ik niet wil
De businessline subsite van skoda geeft wel aan dat de site veroudert is maar ik kan nergen vinden wat er wel en niet in de auo zit
gr thijs