Octavia III Combi 4x4, 2 uitlaten?

MaRco2

Forumguru
Afgelopen september waren in Oostenrijk (Salzburgerland) al bosjes Octavia III Combi 4x4 waar te nemen, zie de foto's.

Maar in de showroom stond ook een Elegance achtige met links + rechts een enkele uitlaatdemper... nu vraag ik me af of dit ook een 4x4 is (bij de exemplaren buiten was met dit niet opgevallen, de demper is onder de bumper te zien).

1962657_679027145495427_1746845622_n.jpg

14505_679026988828776_610546681_n.jpg

Dnet

Senior Member
Mooie foto's... Toevallig ga ik zelf ook op vakantie naar zell am see (en omstreken). Meteen maar eventjes gaan kijken :D

MaRco2

Forumguru
Ja, da's wel grappig: ze heten gewoon Porsche (zijn ook SEAT dealer, etc.), hebben echt veel dealerbedrijven, maar geen Porsche, gek genoeg, volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Dnet

Senior Member
Hebben ze er helemaal geen staan? Op de 5e post, 1ste foto staat zelfs het Porsche logo erbij :pieker:

• Leuk
Waarderingen: CDK

MaRco2

Forumguru
Mooie foto's... Toevallig ga ik zelf ook op vakantie naar zell am see (en omstreken). Meteen maar eventjes gaan kijken :D

Ik ben benieuwd wat er nu staat, is tenslotte alweer een half jaar geleden. Kwamen er per ongeluk langs (de keren daarna niet zo erg per ongeluk).

MaRco2

Forumguru
Op de Grossglockner kwamen we ook enkele CZ Skoda testauto's tegen, waarbij de matzwarte zelfs 4 uitlaatpijpjes had (ik moet nog meer detail foto's hebben, maar waar?), uitvoering Ambition, zeg maar(niet eens Dynamic sportstoelen).

1902843_679026665495475_5954169_n.jpg

1901909_679026642162144_1043730854_n.jpg

___JC___

Forumguru
Wel mooi als ie met twee uitlaten aan beide kant komt.. Hoop overigens dat ze m snel in Nederland aankondigen.

MaRco2

Forumguru
Wel mooi als ie met twee uitlaten aan beide kant komt.. Hoop overigens dat ze m snel in Nederland aankondigen.

Ik bedoelde de 4x4, die matzwarte zou onderhuids een RS kunnen zijn, maar volgens mij was die toen al geshowed (met 2 plastic 'uitlaten').

MaRco2

Forumguru
Ik vond het een apart gezicht, bij de 4x4's buiten was het me niet opgevallen. Weet niet of die binnen ook een 4x4 was, maar zou je wel logischerwijs verwachten of ze moeten een V6 hebben daar.:)

BSdV

Actief lid
Afgelopen september waren in Oostenrijk (Salzburgerland) al bosjes Octavia III Combi 4x4 waar te nemen, zie de foto's.

Maar in de showroom stond ook een Elegance achtige met links + rechts een enkele uitlaatdemper... nu vraag ik me af of dit ook een 4x4 is (bij de exemplaren buiten was met dit niet opgevallen, de demper is onder de bumper te zien).

Net even gecontroleerd, maar onze 2.0tdi 4x4 heeft gewoon een dubbel pijpje aan de linkerzijde. Misschien is dit de 1.8TSI 4x4?

Bovenaan Onderaan