ocatavia2015
Actief lid
Weet iemand of de Octavia III RS leverbaar is in TDI in Nederland? Kan nergens prijzen en/of info vinden op site van Skoda NL echter wel in België en Duitsland...
Binnenkort die van tuner 111Weet iemand of de Octavia III RS leverbaar is in TDI in Nederland? Kan nergens prijzen en/of info vinden op site van Skoda NL echter wel in België en Duitsland...
Binnenkort die van tuner 111
In Nederland is alleen de RS245 leverbaar en die is er niet als diesel. In echte landen is ook de gewone RS leverbaar en dus ook de diesel, zelfs als 4x4. Zie hier Duitsland:
Bekijk bijlage 63354
Leuk om er één parallel te importeren!
Wat is daar dan de zwaarste diesel ? De 150 pk ?In nederland worden de RS niet meer geleverd ( te duur). Sommige dealers zoals TB ( skoda) in breda haalt de auto des gewenst uit belgie was mij door hun zelf verteld. Vraag maar eens naar Dennis Blom daar die kan je dat wel uitleggen of en hoe dat dat mogelijk is als het goed is
Ja erg de helft pk dan mijn OctaviaJa. De leukste Octavia's worden in NL niet verkocht
Ja. De leukste Octavia's worden in NL niet verkocht
Wat is daar dan de zwaarste diesel ? De 150 pk ?
Moet je dan maar zelf 190 pk van maken heIn nl word de 150PK versie verkocht
Moet je dan maar zelf 190 pk van maken he
Nu ja ik vind een diesel RS ook geen echte rs maar das dan mijn mening he. Zoals bij een golf is duidelijker gtd en gtiIs het nog altijd geen RS model natuurlijk...
De bumpers zijn wel mooier op de RS, de achterkant ook, jammer dat 1 van de 2 uitlaten fake is...
Dat van die fake uitlaat vind ik ook minder, maar er zijn meerdere merken die zich daaraan zondigen.Is het nog altijd geen RS model natuurlijk...
De bumpers zijn wel mooier op de RS, de achterkant ook, jammer dat 1 van de 2 uitlaten fake is...
Dat van die fake uitlaat vind ik ook minder, maar er zijn meerdere merken die zich daaraan zondigen.
Voor 'n RS vind ik ook dat 'n diesel 'n beetje afbreuk doet aan de sportiviteit. Maar dit is enkel m'n persoonlijke opinie.
De diesel zal zeker wel snel zijn, maar het geluid alleen al..