Octavia kofferbak veer sluiting

rampie

Senior Member
Dag heren,

Ik heb net gemerkt dat er een veer stuk is van de sluiting van de koffer. Hieronder een afbeelding van een stuk van de veer en de ruimte waarin die zich bevind. Weet iemand waar ik die veer kan vinden of welk nummer deze heeft?

uploadfromtaptalk1406822136323.jpg uploadfromtaptalk1406822136323.jpg

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1406822168573.jpg
    uploadfromtaptalk1406822168573.jpg
    340,7 KB · Weergaven: 37

Antera

Donateur
Denk dat dit een compleet deel is met de slotvanger. helaas geen Etka meer dus kan niet meer kijken

Monteurtje

Forumguru
Complete bekleding is dat. Niet los leverbaar. Als dat wel zo is, staat op de achterkant van dat klepje een onderdeelnummer.

aiva tco adoks

Forumguru
:maakmegek: Had de andere foto nog niet gezien en alweer te snel gereageerd.
Net zo als een stoplicht sprint- je en verderop staat een agent te controleren :maakmegek:

Monteurtje

Forumguru
Dacht eerst ook dat het om de slotvanger ging. Heb toen maar gauw mijn bericht bewerkt. Zag te laat dat er nog een klein fotootje onder stond.

rampie

Senior Member
OK dacht dat ik wel ergens die veer zou vinden... Ik kijk wel FF of ik geen ander type veer kan vinden om de herstelling uit te voeren, volledig nieuw stuk voor kleine veer die de geest gegeven heeft is toch wel wat dom :) ik zoek wel even verder. Toch bedankt voor de hulp

Joske

Forumguru
Ik vind het alleszins niet in ETKA.. Sorry :)

Ik vind de grijze bekleding trouwens ook niet, frustrerend...

Monteurtje

Forumguru
Ik heb niet de luxe van ELSA en ETKA thuis op de computer dus kan je frustratie niet wegnemen waar het dan staat.

Monteurtje

Forumguru
Dat is een origineel nummer. Die is dus los verkrijgbaar. Aan de hand van dit onderdeelnummer kan @Joske nu wel bevestigen of dat klopt. Of even contact opnemen met dealer.

Joske

Forumguru
ik vind het idd terug in ETKA via artikel zoek functie, maar kan het niet herleiden naar een bepaalde tekening.. (alweer frustratie ;) )

@Jee13 : goe bezig Jeroen ;)

Naamloos.jpg

Bovenaan Onderaan