Octavia L&K

Piet

Nieuw lid
Ik overweeg na ruim 120000 km de aanschaf van een nieuwe octavia en twijfel tussen een elegance TDI en een L&k zijn er mensen op dit forum die een L&K uitvoering hebben

van inkel

Forumguru
Misschien een stomme vraag, maar kun je nog wel een L&K bestellen.
Ik zat net ff op skoda.nl te kijken, waar tot mijn verbazing met geen woord meer over L&K wordt gerept.

highandstoned

Nieuw lid
Ik heb ook getwijfeld tussen de L&K en een aangeklede Elegance. Vond het uiteindelijk zeer jammer dat je alleen lichtgrijs leer kreeg in de L&K, ik wilde graag beige. Daarnaast was de L&K in de lease veel duurder dan een aangeklede Elegance.
BTW: tegenwoordig kun je volgens mij ook leer/alcantara combinatie bestellen. Dat had ik vroeger in de Seat Leon en ziet er zeer mooi uit. (vreemd genoeg zie ik het niet in de Nederlandse prijslijst, wel de Oostenrijkse)

Matra_Murena

Actief lid
Komende van een Elegance en nu in het bezit van een Edition 100 - feitelijk een L&K - bevalt het me allemaal uitstekend. Het grijze leer is goed schoon te houden en de zwarte sierstrips zien er echt mooi uit. Het Sound-system is ook een grote vooruitgang tov de standaard Stream.

Verder ben ik zeer blij met de dimmende buitenspiegels, iets wat ik nooit in een optielijst zou hebben aangevinkt, maar waar ik nu veel profijt van heb.

Ik zou dus voor de L&K gaan. Mits het financieel aantrekkelijk genoeg is. (bijtelling etc etc)

Rallye

Forumguru
Misschien een stomme vraag, maar kun je nog wel een L&K bestellen.
Ik zat net ff op skoda.nl te kijken, waar tot mijn verbazing met geen woord meer over L&K wordt gerept.

In de folder (van 25/10/07 inderdaad niet. De car configurator op de site is ook weg.......

sitechris

Donateur
enige nadeel van de L&K tov Elegance. Als je in de Elegance een beige interieur besteld, is groot gedeelte van dashboard ook beige en dat vind ik persoonlijk mooier dan een volledig zwart dashboard.

Bijlagen

• interieur.jpg
    interieur.jpg
    69,3 KB · Weergaven: 43

Roel

Lid
enige nadeel van de L&K tov Elegance. Als je in de Elegance een beige interieur besteld, is groot gedeelte van dashboard ook beige en dat vind ik persoonlijk mooier dan een volledig zwart dashboard.

Kijk maar eens naar de voetsteun: wordt in een O1 RS ook snel smerig.
Maar inderdaad: het interieur van een L&K is mooier dan die van een beige Elegance.

Bovenaan Onderaan