Octavia rijder steekt zich in het nieuw

100pk

Lid
Sinds juni 2015 ben ik de trotse bezitter van een Octavia III Combi Ambition BL.
De opvolger van een Octavia II Combi Elegance op LPG (uit 2006) die ik in 2010 uit de ex-lease ging rijden.
De eerste Skoda beviel me al erg goed, de next generation is er alleen maar beter op geworden.
De nieuwe wagen hebben we 'uit voorraad' gekocht, daardoor is het (helaas:-)) niet weer een Elegance geworden; qua uitvoeringsniveau is de Amb BL echter nog veel uitgebreider dan de Elegance uit 2006 die ik gewend was. Eigenlijk ontbreekt alleen de Xenon verlichting als belangrijkste wannahave.
De afweging was een nieuwe of een jong gebruikte, waar nu nieuw vergelijkbaar was in prijs. Uiteindelijk was de keuze niet zo moeilijk:-)

100pk

Lid
Zoals gezegd heb ik het forum al behoorlijk afgegraasd; wat betekent dat de verenset niet echt nodig is. VCDS zie ik best wat in, maarja: Amundsen DVD vrijschakelen? Ik ga daar toch echt geen film op zitten te kijken:-)
Mistlampen met cornerfunctie lijkt me wel weer een mooie optie:-) Anyway: we zullen zien!

Bovenaan Onderaan