Octavia RS 2003

hoenrs

Nieuw lid
Laat ik me hier eerst maar even voorstellen.

Ik ben Jeroen, kom uit Delft en ben 27 jaar.

Ik heb in het verleden verscheidene auto's gereden, zoals:
Opel Kadett GSI uit 1989
Renault Clio 16v (Williams uitgevoerd) uit 1991
Suzuki Swift 1.5 Exclusive uit 2005

En 2 weken geleden kwam ik een Skoda Octavia RS uit 2003 tegen op internet. Alleen had deze auto schade, maar wel een aantrekkelijke km-stand en prijs. Dus de knoop doorgehakt en opgehaald. Een vriend van me is er 2 weken geleden aan begonnen en heb hem dit weekend terug gehad.
Helemaal strak!

Hier wat foto's zoals tie was:

2003029185541654729_rs.jpg

en zoals tie terugkwam:

2002273286618690637_rs.jpg

2003660270067376495_rs.jpg

2003648487913639414_rs.jpg

Mooie bak en welkom. Ik zit hier zelf niet zo vaak maar je auto zal ik wel tegen komen denk ik. Kom af en toe in Tanthof en woon zelf aan de overkant van de snelweg. Dus als je ingehaald wordt door een witte O2 Combi RS gheghehghe

Roel

Lid
Ziet er weer keurig uit!!!
Ik weet uit ervaring dat je veel plezier zult beleven aan je RS. De auto stuurt sportief, maar is toch comfortabel. Je rijdt in een relatief onopvallende bak die de meeste GTItjes het nakijken geeft.

Veel plezier ermee!!!

___JC___

Forumguru
Ziet er weer keurig uit!!!
Ik weet uit ervaring dat je veel plezier zult beleven aan je RS. De auto stuurt sportief, maar is toch comfortabel. Je rijdt in een relatief onopvallende bak die de meeste GTItjes het nakijken geeft.

Veel plezier ermee!!!

Een RS stuurt wel redelijk sportief maar ik kan je wel vertellen dat een Octy 2 met sportonderstel een stuk beter door de bocht gaat dan de RS1.
Heb 4 jaar in zo een ding gereden en het was af en toe onderstuur in de gloria!
Als ik zo een ding zou kopen (ik had een leaser) dan zou ik zeker investeren in een setje sportieve veren + schokbrekers.
Verder een superbak die ik met veel plezier gereden heb, veel plezier ermee!

sitechris

Donateur
mooie opknapbeurt van de schade. Auto ziet er weer als nieuw uit. Lof ook voor de velgen, erg mooi. Veel plezier in je auto!

Mark

Banned
Knap gedaan!
Velgen zijn echt mooi en passen goed bij de wagen.
Veel rijplezier ermee.

Dutch4x4

Senior Member
Een RS stuurt wel redelijk sportief maar ik kan je wel vertellen dat een Octy 2 met sportonderstel een stuk beter door de bocht gaat dan de RS1.
Heb 4 jaar in zo een ding gereden en het was af en toe onderstuur in de gloria!
Als ik zo een ding zou kopen (ik had een leaser) dan zou ik zeker investeren in een setje sportieve veren + schokbrekers.

Yep, mee eens. Vind het sportonderstel van de O2 ook echt opvallend goed. O1 met FWD is inderdaad onderstuur in de gloria, dus wat dat betreft ben ik blij met die achterwieltjes die af en toe ook eens een pompje vermogen krijgen...

Bovenaan Onderaan