Octavia RS (airride en bentley velgen!)

Skodatek1

Forumguru
1375211_542055989201447_1991085219_n.jpg

Skodatek1

Forumguru
Zonde van de auto? Ik vind van niet...alleen de velgen had ik een andere kleur gegeven (donkerrood bijv.) staat zeer bruut met deze verlaging!

Maar smaken verschillen ;)

Skodatek1

Forumguru
@dirkkroneman Hier gaat het puur om het optische, en om anders te zijn als andere ga je (meestal) extreem...

En het is eigenlijk ook wel een beetje typisch weer, wij nederlanders geven na genoeg geen rooie cent uit aan optische tuning (Duitsers en Belgen wel degelijk) dus wordt er al gauw (vind ik) negatief over gedaan ;)

CDK

Forumguru
in rijstand komt hij omhoog toch? dit is nu een vertekend beeld, nix mis met airride hoor! maar de kleur van de velgen icm de kleur van de auto is niet mijn ding

Joske

Forumguru
Dus dit krijg je als een Octavia met een Citroën gekruisd wordt :pieker:
"gekruisigd" bedoel je dan toch? :D

de velgen een inch kleiner en dan in een lichte kleur (richting kleur van de dakrails of iets speciaals lichtgrijs ofzo), dat zou de auto mooi staan.

Cordoba

Forumguru
Deze RS heeft zijn dieptepunt wel bereikt. :jaja:

Persoonlijk vind ik het absoluut niet mooi die 'low rides', vooral bij oude klassiekers als bijvoorbeeld een kevertje vind ik het echt jammer van de auto. Velgen zouden inderdaad veel beter uitkomen in een contrasterende kleur, en of dat nou lichtgrijs is, of zoals het rood van de remklauwen, maar ook 'Skodagroen' of knalgeel bijvoorbeeld zouden een totaal ander uiterlijk aan de auto geven.

Bovenaan Onderaan