Octavia rs - maxi dot oranje in plaats vn wit

daveman

Nieuw lid
Hallo!

Mijn octavia rs heeft momenteel een dikke 4000 km. Al een keer of 3-4 stel ik vast dat de karakters op het maxi dot display oranje kleuren TIJDENS HET SCROLLEN, waar deze normaliter steeds wit zijn.

Ter illustratie dit filmpje: https://www.dropbox.com/s/gghudn3fjgsmo4i/Video 7-12-14 17 33 11.mov?dl=0

Er werden geen instellingen gewijzigd, de omstandigheden zijn volgens mij niet anders dan normaal wanneer dit zich voordoet. Dus nog maar een 3 à 4 keer gehad in dik 4000 km.

Handleiding en dealer brengen geen soelaas.

Kent iemand van Julie dit fenomeen en, belangrijker, weet iemand hoe het komt?

Octavia rs 10/2014 met colombus.

micky

Forumguru
maar wat is die swipe in je toerenteller dan? is dat gebruikelijk?

Grapjas, mooi hè die oranje straatlantarens, waarom niet alles op het oranje reageert kan ik nog even niet plaatsen, maar jij houdt de boel voor de gek :uitlachen:

zeker bij 1,2 en 5 seconden op pauze en je ziet dat het oranje licht van extern komt:tongue:

Laatst bewerkt:

daveman

Nieuw lid
Dit is zeker geen grap... Die oranje "swipe" aan de toerenteller mag genegeerd worden... Was mij zelf nog niet opgevallen. Zal wel door straatverlichting komen.

Het gaat dus wel degelijk louter over het maxi dot scherm.

Ik ben overigens niet de enige die het heeft. Dit vond ik op

YouTube:

peterrapid

Forumguru
Alhoewel ik het wel cool vind dat kleurtje zou ik je toch aanraden om eens terug te gaan bij Phlips want de mijne heeft het niet.

Mettes

Forumguru
Heeft het te maken met de cruise-control die in dienst is?(schakelaar op ON)
Zie nl in beidde filmpjes dat dit het geval is.
Ik heb het echter bij mijn wagen nog niet tegen gekomen.

Darkside

Forumguru
Bij mij is het ook oranje
Als ik scroll. Geeft mij gewoon aan dat er nog niets iets geselecteerd is. Als ik scroll en niet op OK druk. Dan wordt wat ik op dat moment in het scherm heb staan "beeldvullend". En weer wit

Bovenaan Onderaan