In Autoweek is laatst de combinatie 1.8TSI 160PK met het standaard onderstel nogal onder vuur geweest, dus nog meer vermogen door tuning is zonder sportonderstel misschien geen goede keus.Hoewel je toch wel op z'n minst het sportonderstel en sportinterieur erbij moet nemen
Haha, ik moet nu al lachen. Kan mij het schelen, ik koop een RS. Zwart, met navi, 18 inch etc. Foto's volgen..
Haha, ik moet nu al lachen. Kan mij het schelen, ik koop een RS. Zwart, met navi, 18 inch etc. Foto's volgen..
Eindelijk wat meer RS-en in Almere erbij!!! :super:
Goede keus, ik ben er ook uitermate tevreden over. En wat tuning betreft, kijk eens bij JD tuning. Een betere vind je niet. Lees de onafhankelijke publicaties op zijn website maar uit diverse autobladen. Professioneel bedrijf en perfecte tuning. Je bent er een halve dag mee kwijt maar dan is hij ook op maat getuned.
Goede keus, ik ben er ook uitermate tevreden over. En wat tuning betreft, kijk eens bij JD tuning. Een betere vind je niet. Lees de onafhankelijke publicaties op zijn website maar uit diverse autobladen. Professioneel bedrijf en perfecte tuning. Je bent er een halve dag mee kwijt maar dan is hij ook op maat getuned.
Bedankt voor de tip. Geeft dat geen problemen met garantie en zo?
Ik ben eigenlijk wel gek op de RS. Qua tuning begreep ik van de dealer dat zij dat via ABT laten doen ivm de garantie, maar ik zag dat het wel een stuk goedkoper kan...ik heb in principe niks met een leasemaatschappij te maken (financial lease, ben zelfstandig ondernemer)