Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mijn rs is een 2.0 dus lijkt me apart. wat krijg je als je het kenteken na trekt.
Geeft die dan aan dat het een 1.8 motor is met rs aanduiding of geeft die aan dat er een 2.0 in ligt. Aangezien het ook een lookalike kan zijn
Alleen de voorbumper is RS. De auto heeft geen RS-velgen, geen RS-achterbumper en staat te hoog voor een RS. Ook het interieur mist de alcantara delen die typisch zijn voor de RS. Geen RS-stuur.
Wat me ook opvalt in de advertentie-link: als benzine wordt 'normal/91' aangegeven dus tussen RON 91 en 95 als ik het goed lees. Dat lijkt me absoluut niet bij een RS te passen.
Overigens moet een dealer ook meer info van de auto kunnen achterhalen, het chassisnr. staat in de advertentie:
@ rocket ik denk dat je beter kunt gaan voor de blauwe of rode RS die hier op de site te koop staan. Zien er beter uit en daarvan is ook eigenlijk bijna alles wel bekend bij de mensen.
En aangezien deze nog een probleem heeft ook nog kan het nog wel eens hard in de papieren lopen. En daarnaast staan de andere auto's er in mijn ogen mooier bij.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.