Octavia rs

rocket

Senior Member
Goedendag

Ik heb een leuke octavia rs gezien uit 2007 met met een 1.8 tsi motor kan dit ik ken ze alleen met een 2.0 tsi motor .

Edwin

vleier

Forumguru
mijn rs is een 2.0 dus lijkt me apart. wat krijg je als je het kenteken na trekt.
Geeft die dan aan dat het een 1.8 motor is met rs aanduiding of geeft die aan dat er een 2.0 in ligt. Aangezien het ook een lookalike kan zijn

vleier

Forumguru
motorschade is niet goed.
lijkt me dat ze een RS hebben genomen en daarna de motor hebben gevonden van een ouse RS

rocket

Senior Member
Ik zat de foto's te bekijken van het boekje en volgens mij is het een ambiance 1.8 tsi

Rallye

Forumguru
Alleen de voorbumper is RS. De auto heeft geen RS-velgen, geen RS-achterbumper en staat te hoog voor een RS. Ook het interieur mist de alcantara delen die typisch zijn voor de RS. Geen RS-stuur.

philippe bakker

Forumguru
De vorige eigenaar was ne John die er rs heeft opgeplakt en de verkoper heeft zijn huiswerk niet gemaakt en dat niet gecheckt ????

Cordoba

Forumguru
Wat me ook opvalt in de advertentie-link: als benzine wordt 'normal/91' aangegeven dus tussen RON 91 en 95 als ik het goed lees. Dat lijkt me absoluut niet bij een RS te passen.

Overigens moet een dealer ook meer info van de auto kunnen achterhalen, het chassisnr. staat in de advertentie:
Fahrgestellnummer: TMBHK61Z482094431

Laatst bewerkt:

vleier

Forumguru
@ rocket ik denk dat je beter kunt gaan voor de blauwe of rode RS die hier op de site te koop staan. Zien er beter uit en daarvan is ook eigenlijk bijna alles wel bekend bij de mensen.

En aangezien deze nog een probleem heeft ook nog kan het nog wel eens hard in de papieren lopen. En daarnaast staan de andere auto's er in mijn ogen mooier bij.

rocket

Senior Member
Motor schade en schade aan de auto zelf maar niet teveel voor schade of zij schade of achter schade.

vleier

Forumguru
Dan is het wel een leuke auto. Maar het id niet een "echte" RS. Denk dat ze de motor uit de oude hebben gehaald en die hierin hebben gelegd

Bovenaan Onderaan