Octavia Scout vraag

Hallo, ik heb sinds kort mijn Scout van 2009 (met de oude neus).
Voorzien van Columbus en parkeer sensoren achter. Is op deze versie het mogelijk om de sensoren zichtbaar te krijgen op de Columbus. Columbus heeft al de nieuwste firmware.
2e vraag, is het mogelijk op de scout de corner lights te activeren. De mistlampen zijn immers anders.

Alvast bedankt voor de info.

Eric

Zoals de meeste dealers, kan niet, weet niet, durf niet.

Was overigens bij mijn Volvo dealer precies hetzelfde.

Ik dacht misschien rijden er scouts rond waar het wel opzit.

rbo

Senior Member
Zoals de meeste dealers, kan niet, weet niet, durf niet.

Was overigens bij mijn Volvo dealer precies hetzelfde.

Ik dacht misschien rijden er scouts rond waar het wel opzit.

Wat is er anders dan een gewone octavia?Bij mij werkt het ook gewoon.

Wat is er anders dan een gewone octavia?Bij mij werkt het ook gewoon.
Zowiezo zijn de mistlampen fysiek geheel anders, dus weet ik niet of de cornerfunctie wel mogelijk is.
En weet ik niet of op het "oude" model Scout de sensoren gezien kunnen worden in de Columbus.

Dus zouden de scout rijders zich willen melden. :laugh:

Aan mij heb je niet zoveel aangezien ik geen parkeer sensoren heb en ook geen Columbus.
Volgens mij zit er ook geen extra lamp(fitting) in de mistlampen dus gaat corner lights denk ik niet werken.

hemi24

Forumguru
Zowiezo zijn de mistlampen fysiek geheel anders, dus weet ik niet of de cornerfunctie wel mogelijk is.
En weet ik niet of op het "oude" model Scout de sensoren gezien kunnen worden in de Columbus.

Aangezien cornerfunctie bij de modelen uit 2008 ookal werkte, heeft het weinig met de mistlampen van doen, meer met het aanwezige stuurapparaat.
Bij de FL modelen gaat ook gewoon de mistlamp branden; de 2e lamp hierin is voor het dagrijlicht.

Voor het verhaal van de weergave van de sensoren in de Columbus is het ook weer afhankelijk van het toegepaste stuurapparaat, maar ik zou zo zeggen dat als jij de tussenversie hebt van de Scout (wel het FL interieur, niet de neus), dat het toch zou moeten kunnen.

Bovenaan Onderaan