Octavia Scout

Daniel

Lid
Beetje Volvo-achtige bumpers maar,ziet er zeker niet verkeerd uit,sterker nog,ik denk dat ie goed zal verkopen!

LenK

Forumguru
Milotec had inderdaad ook al zoiets. Maar het ziet er goed uit. Het beetje het idee van de V70 en de XC70.

Jpoers

Lid
persoonlijk vind ik het een erg mooie auto. houd zelf wel van dit soort type wagens!

zeker een geslaagde keus denk ik van skoda!

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

Ik hou niet zo van die zwarte bumper auto's, maar er zal best wel markt voor zijn.

[/ QUOTE ]
Dat hoort bij dit soort auto's ("steenslag" weetje wel).
Net zo cliché als de overbodige, ongebruikte dakdragers bij een combi? Hap hap.....

De Scout (alleen die naam is niks) ziet er in ieder geval heel wat beschaafder uit als die "offroad versie" van de Renault Scenic die hadden ze net zo goed helemaal kunnen plastificeren, jakkes.

Frankie

Actief lid
Echt wel cool !!! maar dan niet in zwart. Vind dat contrast dan wel mooi. Vind de naam ook wel oké, beter dan weer zo'n afgezaagde X-nog iets combinatie !!

MAAR, ook die is te duur voor me
frown.gif

Toen ik de mijne kreeg was het nog een van de mooiere: er waren nog geen combi's, geen RS-en, geen 100-versies, geen editions, en geen Scouts !!
smile.gif

VEEJAY

Forumguru
grappig, had zo'n plaatje maar dacht dat het een goede photosjop was..

Anywayz, hij heeft veeeel grotere velgen nodig. Hij is mij te braaf.

Frankie

Actief lid
Oh ja, ik vind de velgen persoonlijk erg mooi !! Lijken wel afgevlakte Pegasus..!!

Als ze al groter moeten dan wel ook de banden. Zo'n offroad versie moet op TE laag profiel staan..

Mooie bak zeg!! En ik denk dat NL en BE voor dit model wel eens voor zouden kunnen gaan vallen...
worshippy.gif

Overigens goed dat ze hierin alleen de sterkste motoren in lepelen qua leverprogramma. Zo'n bak moet brute kracht kunnen tonen, anders wordt het zo'n net niet gebakje
smiley29.gif

Dutch4x4

Senior Member
Poeh, ik dacht dat de RS-bodykit duur was, maar dit is pas ECHT veel geld voor wat rubberstripjes!
shocked.gif

LenK

Forumguru
Pffft, als die prijs klopt, FSI € 6500 duurder dan een 4x4, dat is wel heel ruig.
TDI scheelt € 8000, maar daar zit wil een 2.0 ipv 1.9 TDI in (= € 2300)

Daar kom ik uit principe niet
grin.gif
, maar ik denk dat ze daar nog aan de lage kant zitten met de geschatte prijs.

Wel mooi dat ie er nu is met een 2.0TDI. Ik heb 'm gehad met een 1.9TDI maar dat was net even te weinig voor zo'n auto.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Poeh, ik dacht dat de RS-bodykit duur was, maar dit is pas ECHT veel geld voor wat rubberstripjes!
shocked.gif

[/ QUOTE ]

Dacht dat het nou juist wel iets voor jou was Dutch. Kan je alsnog die fout gestickerde bak wegdoen, heb je eens een 'echte 4x4'
473.gif

Bovenaan Onderaan