Oem nummers rubbers uitlaat

Wim765

Nieuw lid
Mijn uitlaat rammelt tegen het voorste subframe ter hoogte van de kat. Nieuwe bestellen dus. Wordt niet echt wijs uit de hoeveelheid rubbers. Wie weet waar ik de juiste goed rubbers krijg onder het juiste oem nummer?
Het is een Fabia Combi 1.4 16v 74 kw uit 2006
b.v.d.

Joske

Forumguru
je hebt er wel nog varianten in. Al dan niet met extra bevestiging:

6Q0253144
XS-6Q0253144.jpg

6Q0253144G

6Q0253144G.jpg

6Q0253144H

1003149.jpg

Kosten allemaal rond de 18 euro bij de dealer.

Wat is de motorcode van je Fabia? Te vinden in je kofferbak op een sticker (3 letterige code of 4 letters) Bijvoorbeeld BBY, AZL, AZQ,etc

milanseegers

Forumguru
Klopt @Joske . In principe zijn de rubbers allemaal het zelfde. Als ze vast zitten aan zon bevestiging kun je die bevestigingen loshalen / uitboren; rubber vervangen, en er een tapeind met moertjes voor terugsteken.

Mooiste is natuurlijk de bevestiging in z'n geheel te vervangen maar mi niet noodzakelijk. Bij mij zag het er nog perfect uit, geen roest ed.

Cordoba

Forumguru
Alleen op basis van tekst is het heel moeilijk te bepalen wat er precies aan de hand is. Ik vraag me af of het probleem echt in de rubbers zit, of dat de originele uitlaat geheel of gedeeltelijk is vervangen, en dat één en ander net niet helemaal juist is gemonteerd. (ik ga er vanuit dat we niet met een verlaagde auto te maken hebben, dan kan het probleem ook nog in de verlaging zitten)

Bovenaan Onderaan