Oeps...

Gimli

Lid
Soms heb je van die dagen dat je gewoon thuis had moeten blijven..
Gister was zo'n dag.

De buurvrouw heeft nu geen tuinhekje meer, maar de auto moet nog wel gemaakt worden

Bijlagen

• IMG_1538.JPG
    IMG_1538.JPG
    166,9 KB · Weergaven: 185

Gimli

Lid
Idd zie handtekening, een zwarte RS TDI dus. Volgens de schade hersteller zit de schade tegen de 2000,- aan.
Gelukkig goed verzekerd met no-claim bescherming. Moet een nieuwe velg komen, uitdeuken spatbord, spuiten deur en achterbumper. kortom genoeg te doen voor ze

CDK

Forumguru
Doodzonde! Ongelukjes zitten in een klein hoekje en het kan ons allemaal overkomen... Succes met de schade afhandeling!

Greetz Corné

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

Gimli

Lid
Alleen jammer dat je die diepe witte krassen er zo snel op ziet :bloos:.
Ik heb maar meteen een bestelling bij superskoda gedaan met een nieuwe gril, hoop ledlampjes en een voetsteun. Om de pijn wat te verzachten

Cordoba

Forumguru
Alleen jammer dat je die diepe witte krassen er zo snel op ziet :bloos:.
Ik heb maar meteen een bestelling bij superskoda gedaan met een nieuwe gril, hoop ledlampjes en een voetsteun. Om de pijn wat te verzachten

Moeilijk beoordelen op basis van 1 enkele foto, maar krijg de indruk dat de krassen voor een heel groot deel weg te polijsten zijn. Over korte ritjes gesproken: met de auto bij de buurvrouw op de koffie gaan.;) En zoals Corné al zegt, iedereen kan een ongelukje overkomen, alleen hebben sommigen dan meer geluk met de schade (en sommigen rijden weg, en laten een ander met de schade zitten).:mad:

Gimli

Lid
De krassen in de deur zitten tot op het metaal helaas. Knap als die er nog uitgepolijst kunnen worden, en de deuk zal er ook uit moeten. En dan de kras in de velg nog. Was geen leuk paaltje. En de foto is met de iphone genomen, dus niet de beste kwaliteit.

Ach ja we fixen het wel weer

Cordoba

Forumguru
Tip als je nog eens foto's van lakschade wil maken: plak wat tape van een contrasterende kleur bij de schade, dan stelt de camera scherp op de lak, en niet op de reflectie in de lak. En als je met eigen ogen geconstateerd hebt dat je blank metaal ziet, dan zal dat wel kloppen. Van de foto kreeg ik de indruk dat de bovenste krassen vrij oppervlakkig zijn en goed weg te polijsten, de onderste lijken op de foto deels op de grondlak, maar niet overal, dus vandaar mijn opmerking over polijsten. Deuk heb ik niet gezien op de foto, maar neem ik van je aan.

Kras in de velg is altijd lastig, maar soms te doen met de juiste spullen.

skodaboy

Forumguru
de TS dacht misschien dat de buurvrouw topless lag te zonnen in haar tuin
en is letterlijk de tuin binnen gereden om te kijken...:D

en nu ff serieus,dit zijn idd een paar lelijke krassen en deuken in zo'n mooie RS.
krassen door de lak uit tot op het metaal kunnen er niet uit gepolijst worden,dat word opnieuw spuiten..
als er een 'lichte' deuk in zit,kun je proberen deze eruit te duwen (uitdeuken zonder spuiten)
zo niet uideuken,bewerken en opnieuw lakken.
als de velg niet te erg (oppervlakkig) beschadigd is,is deze misschien nog te redden,en opnieuw te lakken.

wisselstukken,autolak en uurloon blijven prijzig in deze sector,en daarmee heb je al snel een hoge kostenplaat.

ertromp

Forumguru
Zonde maar het gaat vast goedkomen.
Die pleisters die je jezelf hebt aangemeten moeten volgens mij veel goedmaken.
Post straks wat foto's van het resultaat

Gimli

Lid
En bij deze wat wijzigingen, zoek de verschillen :D e.e.a. wordt nog in de kleur meegespoten, hij moet toch naar de spuiter

Bijlagen

• IMG_1170.JPG
    IMG_1170.JPG
    151,2 KB · Weergaven: 34
  • IMG_1543.JPG
    IMG_1543.JPG
    278 KB · Weergaven: 35

Cordoba

Forumguru
Grill zonder logo heeft ook een andere rand? (plek voor het logo lijkt tenminste verdwenen)

Ik weet niet hoe de deuken er uitzien, maar misschien is de deuk op zich wat voor 'uitdeuken zonder spuiten' en dan vervolgens spotrepair? En inderdaad als er toch gespoten moet worden, dan kun je voor een kleine meerprijs gelijk wat extra laten spuiten.

Bovenaan Onderaan