Officieel dan nog maar...

Peter79

Actief lid
Ik zie iedereen op Meet&Greet zichzelf voorstellen, dus dat doe ik ook maar even, anders zie je alleen maar berichten van iemand die je niet kent.
Ik ben Peter van der Meijden, Program Manager bij de grootste logistieke dienstverlener ter wereld en werkzaam in Brussel. Verantwoordelijk voor 3 grote klanten op logistiek gebied in Europa, Midden Oosten en Afrika. Mooie baan, met veel reizen. En gelukkig mag ik dat sinds vandaag doen in O2 Combi 2.0TDI Elegance.
Dit forum vind ik nu al geweldig (sinds enkele dagen lid) en ik hoop veel plezier te beleven hier!
Groeten.

Peter

renYek

Lid
Welkom Peter! Ik vermoed dat ik jou ken. Werkte jij niet tot voor een paar maanden geleden bij een grote transporteur dat aan een groot callcenter lag aan het spoor op tradeport west?

Peter79

Actief lid
Ja, ik werkte tot voor kort als Manager Operations voor Arvato Services....Dus nu mag je jezelf ook verklaren renYek... Ben wel benieuwd nu, want niet veel weten dat ik nu bij DHL in Brussel werk...

renYek

Lid
Hallo Peter,

Dennis Keyner (renyek achterstevoren), van ICT /forum/images/graemlins/wink.gif
Nu met Octavia in bestelling bij mij nieuwe werkgever!

Peter79

Actief lid
Ok Dennis, nu weet ik het weer! Leuk man. Ik zal je zeggen, het wachten is de moeite waard op de O2, het is echt een superauto! Wanneer krijg je hem?

renYek

Lid
/forum/images/graemlins/wink.gif
Dat is ook de reden dat ik ervoor gekozen heb! Hij is vorige week besteld en een levertijd van 3 a 4 maanden werd mij verteld..

Bovenaan Onderaan