OIII EB leder combi bepalen

micheldegrt

Nieuw lid
Hallo,

Ik sta op het punt een OIII EB te bestellen. Ik zou graag het beige interieur willen. Ik heb dit eerder ook gehad in een Golf VI en dat was super. Nu wil ik in de Octavia graag leder interieur en daar is geen volledig leer bij te bestellen. Nu kan Alba dat achteraf inbouwen, maar ik heb geen idee welke beige kleur er het beste bij zou passen. Het zou jammer zijn als dit niet zou matchen als het eenmaal gedaan is.

Waar ik eventueel ook aan zit te denken is te kiezen voor Burlwood inleg. Dan zou ik de stoelen ook daarmee kunnen laten matchen.

Op basis van plaatjes op internet zou ik denken voor beige kleur "A7220 – Beige" en ik denk dat "A4815 Amaretto" misschien het dichtst bij Burlwood komt.

(Bij nader inzien denk ik dat "A0454 – Chocolade Bruin" beter bij Burlwood komt..)

Iemand hier ook een beige interieur met leder inbouw? Ik heb Alba zojuist ook even gemaild hierover. Vroeg me af wat jullie vinden..

Darkside

Forumguru
Als het budget het toelaat dan zit ik ook aan iets dergelijks te denken.
Heb nu ook het beige interieur (stof) en het ziet er super uit.
Zat ook te denken aan burlwood en stoelen die daar bij passen. ( jammer dat de gordels nu zwart zijn )
Ben benieuwd naar je keuze en vooral het resultaat

hchpwp

Actief lid
Ik heb een OIII combi EBL besteld met dynamic pakket en achteraf leer bij Alba. Buiten kleur wit met mustang Brown leer. Welke lakkleur gaat worden. Ik had een zwarte Opel met beige bekleding, ik vond dit heel chique. Een collega heeft een zwarte Superb met caramel bruin van Alba. Ook een hele mooie combinatie. Als het goed is krijg OIII 16 april geleverd.

micheldegrt

Nieuw lid
Ik heb een OIII combi EBL besteld met dynamic pakket en achteraf leer bij Alba. Buiten kleur wit met mustang Brown leer. Welke lakkleur gaat worden. Ik had een zwarte Opel met beige bekleding, ik vond dit heel chique. Een collega heeft een zwarte Superb met caramel bruin van Alba. Ook een hele mooie combinatie. Als het goed is krijg OIII 16 april geleverd.
Ook erg mooi!

Ik ga voor zwarte lak. Ik ben nog eens aan het kijken en ik denk dat ik ga voor het beige interieur met chocolade bruine stoelen. Stiksel dan weer in beige denk ik.

hchpwp

Actief lid
Je kan als je tijd hebt bij Alba in Amsterdam langs gaan. Krijg je een goede indruk van de leer kleuren in combinatie de stiksel kleur.

micheldegrt

Nieuw lid
Je kan als je tijd hebt bij Alba in Amsterdam langs gaan. Krijg je een goede indruk van de leer kleuren in combinatie de stiksel kleur.
Ja dat zou kunnen. Maar ik wil een beetje opschieten vanwege de vrij lange levertijd. Amsterdam is voor mij niet echt in de buurt.

Stiksels nog even een nachtje over nadenken.

Noord26

Forumguru
Amsterdam is voor iedereen die in NL woont in de buurt. Meer afhankelijk of je het echt wilt doen in mijn optiek?

micheldegrt

Nieuw lid
Amsterdam is voor iedereen die in NL woont in de buurt. Meer afhankelijk of je het echt wilt doen in mijn optiek?[/quote

Ja, het zou kunnen, maar wil deze week bestellen dus dat zal niet gaan. Maar ik denk dat ik er wel uit ben. Stiksel Denk ik toch beige, maar daar denk ik nog even over.

Noord26

Forumguru
Ja, het zou kunnen, maar wil deze week bestellen dus dat zal niet gaan.

Nogmaals, wil je iets graag: maak je er tijd voor toch? Ik weet niet waar je woont, maar als A'dam maar een anderhalf uur rijden is ben je in een middagje helemaal tevreden met waar je de komende jaren tegenaan moet kijken..

RefleCs

Forumguru
Ik hoop ergens dit jaar ook een OIII te mogen bestellen en daarbij overweeg ik wit leder met zwart stiksel. Maar dan zou ik eigenlijk ook stuur, pookhoes, handremhoes en armsteun willen meepakken. En een ander issue is het niet hebben van donkere hemelbekleding... zou veel mooier staan met een zwarte hemel namelijk.... maar goed we dromen voorlopig nog ff verder.

Bovenaan Onderaan