willemk
Senior Member
Beste forumleden, vandaag bij het nemen van de afrit snelweg stond ik even stil om een voorrangsweg op te draaien toen ik een pieptoon hoorde en op de maxidot de melding zag staan oil pressure warming en iets van niet meer dan 4000 toeren toegestaan. Het was een oranje lampje niet rood. Na weer te gaan rijden kwam de melding nogmaals. Na ongeveer 5 km was ik op de bestemming. Na ongeveer 1 uur weer gestart en naar huis gereden over de snelweg geen melding gezien. Het zit me niet lekker, oliepeil is goed. Weet iemand van jullie wat dit kan zijn of heeft iemand een soortgelijke ervaring gehad. Ik heb de garage al gebeld die me aangaf het niet te herkennen, maar ik moest het dit weekend in de gaten houden en maandag eventueel langskomen omdat er iets niet in orde kan zijn.
Auto heeft nu 49000 km en is van bouwjaar 2010. Laatste beurt afgelopen zomer gehad. Overigens ken ik het olieprobleem van de tsi's niet de mijne gebruikt nagenoeg niets. Het instructieboekje zegt niets van deze melding.
Alvast dank voor het meedenken.
William
Auto heeft nu 49000 km en is van bouwjaar 2010. Laatste beurt afgelopen zomer gehad. Overigens ken ik het olieprobleem van de tsi's niet de mijne gebruikt nagenoeg niets. Het instructieboekje zegt niets van deze melding.
Alvast dank voor het meedenken.
William