Okkie2009 even voorstellen

Geachte lezers,

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen ben in het bezit van een octavia uit 2000 type GLX 1.6
Ikzelf ben getrouwd en op papier bijna gescheiden maar het is nog niet bij de rechtbank geweest dus officeel nog getrouwd.
Heb een zoontje genaamd Rowan van 7 maanden oud.(foto bijgevoegd)
Ben super trots op de octavia zelf altijd sinds mijn rijbewijs in bezit te hebben een nissan gereden,eigenlijk alle type's ben begonnen met een dastun cherry en vervolgens een sunny station enzo verder nu als laatste had ik dus een micra uit 2000 en heb daar verschillende geluidsinstallatie's ingehad en ben met die installaties 2 keer 3de geworden op europees gebied nadat ik dus vader ben geworden heb ik dit verhaal achter mij gelaten en ben volgens mij best wel wat verstandiger geworden hihihihi zegt men.

Nou ik woon op mezelf in rotterdam vreewijk in een eengezinshuisje hoekwoning en heb de kleine man 1 keer in de 2 weken op bezoek waar ik elke keer naar uit kijk.
Dus moest een grotere wagen hebben waar ik alle speeltjes en op een veilige manier de kleine man kan vervoeren.
Gezocht op internet en kwam zo in aanmerking met een skoda octavia 1 uit 2000.
Proefrit in gemaakt en de kilometers spraken mij het meest aan namelijk 154000 km in 10 jaar is niet veel voor een PON auto.
Deze gekocht en had wat enige tegenstrijd met zich mee genomen hopenlijk kan dit in de toekomst een beetje mee gaan vallen qwa kosten maarja 10 jaar oud en 2de eigennaar kan je altijd wel wat verwachten toch.

Ikzelf ben dieseltechnicus bij de firma Pon-Power in Papendrecht en mag elke dag sleutelen aan catterpillar motoren in de industriele wereld dus van ziekenhuizen tot en met locomotieven echt een uitdagende baan elke dag zit je weer ergens anders en ondertussen ben je zo vrij als een vogeltje en nooit op de zelfde plek bezig.

Mochten er vragen zijn dan kan je altijd mij mailen of reageren op mijn reacties.

zo een hoop geleuter en getikt sluit ik af met mijn motto:

Keep on smilling and live like a dream because your life is only once in a life time.

Rämon en Rowan

Bijlagen

• P1020096.jpg
    P1020096.jpg
    18,6 KB · Weergaven: 22
  • P1020052.jpg
    P1020052.jpg
    13,8 KB · Weergaven: 35

corsaar

Senior Member
Welkom op het forum Okkie,
Leuk binkie Rowan, ze worden steeds leuker. Ik kan er van meepraten (kleinkinderen van die leeftijd)
Niet je hele verhaal is vrolijk, jammer. Succes met je octavia

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Rämon,

Welkom hier op dit leuke forum.
Mocht er ooit iets mankeren aan je Octavia, gooi het probleem in de groep en er zullen genoeg lezers zijn die je kunnen helpen met tips !

Je hebt er een uitgebreid verhaal van gemaakt, je moet alleen je pincode nog even geven !:grin:
Veel leesplezier hier en tot ziens op het forum !!:aangenaam:

Welkom op het forum collega,
Ik werk dan wel niet voor PON maar wel voor Caterpillar. Ik kom je collega's wel eens tegen op zee. Als er weer eens onderhoud moet worden gedaan aan de generator setjes.

cvegreen

Forumguru
Okkie , welkom hier op het forum .
Je zult ongetwijfeld veel leuke kilometers maken in je O1 .
Wel jammer dat het niet meer gaat samen met je vrouw . Wel een leuk ventje dat jij daar hebt hoor . Ik zou zot worden als ik mijn kinderen bijna niet zou zien . Als er iets is post het hier maar neer , wij doen er alles aan om je te helpen waar we kunnen natuurlijk .

WillemJan

Forumguru
Hoi Okkie2009,

Ook welkom op het forum. En vele veilige kilometers toegewenst. Veel sterkte met de scheiding, ook ik ben 'ervaringsdeskundige'...

Groetjes... Willem-Jan

Bovenaan Onderaan