Ola!!!!

Hallo,

Mijn naam is Mike en ik heb natuurlijk her en der al wat gesnuffeld! En met name gekeken naar diverse topics aangaande uitvoeringen en accesoires. In hoofdzaak echter ging het mij om plaatjes kijken want ik weet nog steeds niet welke kleur ik moet kiezen.

Ben er in ieder geval achter dat het een Octavia Combi 1.9TDI Ambiente Attractive wordt. Ivm het leasetarief....(Wil natuurlijk het liefst de dikste uitvoering rijden!). Heb vrijdag te horen gekregen dat mijn contract (:regels:) aangepast is en heb dus volmondig ja gezegd tegen mijn nieuwe functie en dus ook tegen de bijbehorende Octavia.... :yeah:

Hulp bij het kiezen van de kleur gewenst........!!!
Ben stiekem een beetje verliefd geworden op Storm Blue...... maar vind flamenco rood ook erg mooi...... en die cappacino kleur en grijs en zwart aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh........Hellup?!??!?!? (Ik vind Storm blue eigenlijk wel het meest sportieve en toch chic........ en niet zo standaard als grijs bv., wordt wel veel poetsen denk ik, wat een klein nadeel is omdat ik het ontzettend druk ga krijgen!)

Iemand nog mooie foto's van een storm Blue Combi???

Groeten,

Mike.

Fabia

† In Memoriam
Lastig he al die keuzes:icon_smile_question. Maar er zijn genoeg O2 rijders op dit forum om je te helpen. Welkom :aangenaam:eek:p het gezellige forum.

Had je foto's al gezien ja, erg mooi.Live zou leuk zijn, hahahah! Woon je ook in Eindhoven? Heb er laatst in Nuenen 1 voorbij zien flitsen, volgens mij met zwarte dakrailing.....

Groetjes Mike.

PS alle foto's zijn welkom!:xyxthumbs:

Jeuj....

Mijn auto is of wordt deze week besteld....

Inderdaad toch maar voor storm blue gegaan!

Ben erg beniuwd...........

En Van Inkel, nog bedankt voor het showen van je auto en voor de tips!!

Groetjes Mike!

:2133:

Okki

Donateur
Nou, gefeliciteerd dan maar. Goeie kleur, wilde ik ook maar mocht niet van mijn vrouw. Vorige was al blauw.

Vind kleuren die je niet zoveel ziet (in casu: geen zilver, zwart of cappucino) altijd wel een aangename afwisseling.

van inkel

Forumguru
Mijn auto is of wordt deze week besteld....

Inderdaad toch maar voor storm blue gegaan!

Ben erg beniuwd...........

En Van Inkel, nog bedankt voor het showen van je auto en voor de tips!!

Groetjes Mike!

:2133:

Graag gedaan Mike, en als je nog iets wil weten schroom niet om het te vragen.
En veel plezier met je mooie blauwe O2. Sterkte met wachten.

higgy

Forumguru
Alvast feli met je auto.
Als je de dikste auto wilde rijden, waarom dan een Ambiente Attractive en geen Elegance Attractive BE?

joergarms

Senior Member
Welkom hier, succes met het wachten op je Octavia, maar ik verzeker je, het is het wachten wel waard!!

cvegreen

Forumguru
oeps , had dit over het hoofd gezien blijkbaaar.
Ik wens je heel veel succes met je O2 in het blauw , Die van van inkel is inderdaad een heel schone wagen in dat blauw en het is een donker kleur dus mijn gedachte klopt dus ook. skoda staat het mooist in donkere kleuren, mijn mening. Je zal hier heel veel tips en zo vinden hoor , is een super leuk forum.

Haai!

En ik heb geen Elegance BE gepakt omdat deze ong. 70 euro boven mijn maximale leasebedrag kwam! En het is en blijft maar een auto he.... ;)!!!

Groet Mike.

Bovenaan Onderaan