DeKleef
Lid
Hoi, laatst heb ik bij mijn Octavia 2 2.0 fsi olie lekkage gevonden. Nu heeft hij niet zo heel lang geleden een grote beurt gehad en toen hadden ze ook al verteld dat ze ergens olie hadden gezien, maar ze hadden het schoongemaakt en de auto laten draaien en daarna niet meer gezien.
Nu heb ik zelf een smeerput dus kon er makkelijk bij, dus schoongemaakt en een testritje gemaakt. Het leek bij het olie filter vandaan te komen.
(hmm het lukt me niet om een foto in te voegen)
Maar goed, ik terug naar de garage. Daar hebben ze het schoongemaakt en testritje gemaakt en konden weer niet vinden waar het vandaan kwam, ik moest maar na 500 km terug komen.
Na de eerste rit van 160km zag ik alweer lekkage dus ben weer terug gegaan.
Ik word net gebeld met de mededeling dat het oliefilterhuis vervangen moet worden, kosten a 440 euro ofzo.
WTF? Au.
Gaat zoiets zomaar kapot? Kan zoiets gebeuren tijdens de grote beurt?
Weet iemand hier iets slims over te zeggen?
Nu heb ik zelf een smeerput dus kon er makkelijk bij, dus schoongemaakt en een testritje gemaakt. Het leek bij het olie filter vandaan te komen.
(hmm het lukt me niet om een foto in te voegen)
Maar goed, ik terug naar de garage. Daar hebben ze het schoongemaakt en testritje gemaakt en konden weer niet vinden waar het vandaan kwam, ik moest maar na 500 km terug komen.
Na de eerste rit van 160km zag ik alweer lekkage dus ben weer terug gegaan.
Ik word net gebeld met de mededeling dat het oliefilterhuis vervangen moet worden, kosten a 440 euro ofzo.
WTF? Au.
Gaat zoiets zomaar kapot? Kan zoiets gebeuren tijdens de grote beurt?
Weet iemand hier iets slims over te zeggen?