Ombouw van BT II naar BTIII

bert

Lid
Hallo,

Ik meende dat ik laatst gelezen had dat er een lid was bij wie de BTII omgebouwd wordt naar BTIII. Volgens mij in een SII.

Heb zelf een BTII icm een HTC. Gaat goed over de bluetooth maar dan houdt het ook op. Kun je met BT II ook bellen via de Columbus of is dit alleen bij BTIII. Verongeluk nog een keer met al dat gepiel.

O

Octavia72

Dit zou ik ook graag willen weten. Ik heb nu ook een BTII en wil graag gebruik kunnen maken van mijn contacts via de columbus.

M

mfbhfb

Ik rij sinds 14 januari in een S2, perfecte auto. Columbus is uitgebreid met BTIII module. Ik krijg met geen mogelijkheid mijn HTC diamond gekoppeld. Heb de moed voorlopig opgegeven en ben over gegaan op een Nokia E-90. Dit werkt werkelijk perfect. Volgens mij zit het grote verschil in het feit dat de BTIII een volledig telefoonsysteem is echter zonder simkaart. Het enige wat de module doet is het koppelen van de simkaart van mijn nokia , ontvangst gaat dan ook via antenne op dak etc. PS na enige geneuzel onder de bijrijdersstoel blijkt de module in mijn S2 van VW/Nokia te zijn. Vandaar mijn e-90 wel werkt :)

Bovenaan Onderaan