ombouwen standaard carkitt

fransh

Nieuw lid
Heb even een vraag, ik heb een nieuwe octavia gekregen , in mijn oude had ik een carkitt af fabriek. Nu wilde ik deze om laten bouwen van de oude in de nieuwe auto. Volgens de garage is dit vrij lastig en duur. Kreeg een prijs duurder dan de hele carkitt, het probleem zou hem in de bekabeling zitten. Mij lijkt het dat je deze unit zo over zou moeten kunnen zetten. Vraag: weet Iemand of dit kan en is er een beschrijving hoe dit moet, waar zit deze unit en kun je deze zo overzetten??? Alvast bedankt.

Bakkertje

Forumguru
De module zit onder de bijrijdersstoel en de bekabeling moet dus daar naartoe en naar je microfoon, die zit weer bij je binnenspiegel.
Het is dus inderdaad aardig wat werk. Ik weet niet of je een Amundsen+ hebt in je nieuwe Octavia, als dat zo is kun je nog even proberen of er niet toevallig al een bluetooth module ingebouwd is.

roeland

Senior Member
bedrading loopt onder de vloermat door naar het middenconsol, dus rechter stoel eruit mat deels omhoog dachboard kastje eruit enz, alleemaal goed te doen echter gaat wel wat tijd inzitten en met het uurloon van de dealer best kostbaar.

Mocht je intresse hebben ik heb nog een nieuwe sierlijst voor boven het dashboard kastje met de origine voorberijding van de carkitt erin (hoekje eruit) is zilvergrijs van kleur

Bovenaan Onderaan