Onderdeeltje deuropener binnen linksvoor gezocht

Na de nodige perikelen doet nu het raam linksvoor het weer, is een nieuw raambedieningsframe ingezet.
Maar nu is een clipje/plaatje wat achter de deuropener(binnenkant) zit, wat er voor zorgt dat de buitenkabel op zijn plaats blijft en alleen de binnenkabel beweegt en dus de deur open kan, verdwenen.
Ik heb nog steeds niet de juiste exploded view kunnen vinden en dan is het nog de vraag of daar los aan te komen is. Iemand suggesties?

Ronnie

Forumguru
Bedoel je nr. 2 op de bijgevoegde sheet? bestelnr. staat rechts bovenin en de prijs is (hou je vast!) € 0,89.......

Bijlagen

• ScreenHunter_01 Oct. 03 19.26.jpg
    ScreenHunter_01 Oct. 03 19.26.jpg
    197,6 KB · Weergaven: 30
Bedoel je nr. 2 op de bijgevoegde sheet? bestelnr. staat rechts bovenin en de prijs is (hou je vast!) € 0,89.......
Dat zou heel goed kunnen als in dat onderdeel de buitenkabel wordt vastgezet. Kan ik dat als particulier bij een dealer halen? Alvast bedankt voor het screenshotje!

Even bij het magazijn halen....... moet uit Tsjechië komen:banghead: duurt een dag of 4.

Iets met de wet van Murphy:cry:

Voor wie het nog interessant vind een update. Na 1,5 week ruim had ik het onderdeeltje, vandaag de boel weer opengemaakt, maar mijn vrees was weer terecht. De bovenstaande exploded view is toch anders dan mijn portier.
Dus hoeveel versies daarvan in omloop zijn? Dus het onderdeeltje paste nergens in. Maar ik kon de kabel gewoon vastmaken en ondanks dat het lijkt alsof de kabel niet perfect vastzit, functioneert alles gewoon. En nog wat schroeven over. Zelden meegemaakt dat zo'n klusje zoveel gedoe opleverde.........

Bovenaan Onderaan