onderdelen bestellen / laten bestellen

DoubleJ

Senior Member
Aan mijn faab zijn een aantal dingen stuk, zoals de achter ruitenwisser, de rubbers van de ruitenwissers, koplampen (aanrijding gehad :D)(zat ook nog te denken om ipv standaard koplampen angel of devil eys te doen)

Is het te doen om zelf onderdelen te bestellen en te monteren? en waar kan je dat doen? Als het ff kan nieuwe onderdelen. Ik kwam er bij Google niet echt uit...

Of is het netzo makkelijk om het bij een garage te laten doen? qua montage kosten vs. zelf inbouwen.

Groet,

JJ

Ronnie

Forumguru
Bij de betere automaterialenhandel (en dan bedoel ik niet H.l.o.rds of zoiets) kun je de meeste onderdelen ook bestellen.
B.v een koplamp in originele verpakking, of eentje zonder verpakking, of een immitatie.......
Het is allemaal een kwestie van prijs!

D

Deleted member 1943

zulke "kleine" reparaties kan je beter zelf doen. Het is niet moeilijk en het scheelt toch een grote kostenpost bij de garage, namelijk de manuren á 50 of 60 euro ex p/u.
De materialen zijn inderdaad goed te verkrijgen via een goede automaterialenbedrijf. De devil of angeleyes weet ik niet of die daar te verkrijgen zijn ik heb ze bij een nederlandse importeur vandaan van superskoda

gr stefan

Bovenaan Onderaan