Onderdelen Fabia Combi 1 2003

thierrys

Nieuw lid
mensen.iemand enig idee hoe ik aan de zijschotten voor aan de zijkant in de kofferruimte kan komen ??? op marktplaats kan ik zie niet vinden maar ik wil ze toch graag hebben. ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Cordoba

Forumguru
Heb je een foto van wat je precies zoekt? Ik heb namelijk het idee, dat je iets zoekt dat er niet is voor de Fabia I combi, een foto kan helpen om te bepalen of dat ook zo is.

Cordoba

Forumguru
Ik dacht dat het eigenlijk alleen bij de hatchback zo zat, maar blijkbaar niet. Is dit wat er standaard bij facelift versies zit, of weet je het ook niet DarkProjectx?

darkprojectx

Forumguru
Goede vraag.. de auto op de foto is toevallig een gefacelifte fabia, die van mij ook.
Mogelijk is het bij de gefacelifte versie alleen uitgevoerd?
Kan vast wel iemand met een bv 2003 uitvoering vertellen

thierrys

Nieuw lid
@darkprojectx, dit is inderdaad een goed efoto en ja ik bedoel ook inderdaad die zijschotten, ik heb een 2003 model en er zitten daar wel plastiek soort doppen waarvan ik denk dat die schotten aan vast te maken zijn, ik heb de schotten nooit eerder in real life gezien dus ik weet het niet zeker, als het past dan wil ik ze erg graag hebben maarja nu nog vinden waar

@turboturbo, is inderdaad een goed idee ik zal daar ns een berichtje plaatsen

@cordoba, sorry voor het niet plaatsen van een foto maar darkprojectx was me voor

mieschien nog andere forum leden met een ouder model die weten of die schotten passen ????

Cordoba

Forumguru
Ik heb ook een 2003 combi (Creation uitvoering), waar origineel geen verlichting in de kofferbak zat, en ook geen 12V aansluiting zoals op de foto van DarkProjectx. Bij mij 2 harde kunststof delen bovenaan (voor achterspeakers en geleiding van de rollo), en daaronder tapijt, maar geen schotten die je los kunt halen.

Dit is zoals het er bij mij uitziet, met dat verschil dat ik een bagagenet op de kofferbodem heb gespannen. (de plekken waar je die haken vast kunt maken zitten ook bovenin, dat is toch niet wat je bedoelt thierrys?)
i6w0g9.jpg

thierrys

Nieuw lid
@cordoba, op jou foto zie je inderdad 2 plastiek haken boven en een onder, dat is wat ik bedoel
deze zijn dus voor iets anders begrijp ik ?

Erik_NL

Forumguru
mensen.iemand enig idee hoe ik aan de zijschotten voor aan de zijkant in de kofferruimte kan komen ?
er worden op dit forum diverse Skoda-sloperijen genoemd, ook bij jou in de buurt als ik me goed herinner.

om onnavolgbare reden is mijn eendere reactie, die volgde op het antwoord van turboturbo, weggemodereerd. De tweede keer dat me dat overkomt. Driemaal betekent exit

darkprojectx

Forumguru
Bij de facelift combi zit er al een laag bekleding tegen het binnenwerk van de kofferbak aan.
Waar bij de prefacelift plastic haken zitten, daar heeft de facelift gaten/snedes in de bekleding waar je de rechtopstaande "afdekbekleding/wandjes" in plaatst en ze daarna aan de bovenkant ook weer in bekleding vast draait.
Ik zou zeggen, naar de sloop in de buurt, gefacelifte combi vinden en de kofferbak leeg trekken.

Cordoba

Forumguru
Yep, daar maak ik het bagagenet aan vast: normaal onderaan, als ik bijvoorbeeld de achterbak vol heb met 6 vouwkratten, gebruik ik de haken boven in. Volgens mij zijn ze daar ook speciaal voor, samen met de metalen haken. Ik zal kijken of ik een foto kan vinden.

Bovenaan Onderaan