Rolle
Senior Member
Vanmorgen is mijn O2 binnen gegaan voor zijn 3e onderhoudsbeurt. km stand ong. 84K dus ruw uitgerekend komt dit op ong. 28K tussen de onderhoudsbeurten.
De eerste keer was op ong. 28K de 2e keer was op ong. 56K, bij wie komt deze interval netjes rond de 30K?
Buiten het normale onderhoud (olie, filters) zijn nu de voorste remblokken vervangen (waarschuwingslampje brandde nog niet maar dit vermijd het binnen moeten komen tussen 2 beurten in.
In de garage bewonderende blikken gekregen mbt de remblokken en de reeds afgelegde kms.
De eerste keer was op ong. 28K de 2e keer was op ong. 56K, bij wie komt deze interval netjes rond de 30K?
Buiten het normale onderhoud (olie, filters) zijn nu de voorste remblokken vervangen (waarschuwingslampje brandde nog niet maar dit vermijd het binnen moeten komen tussen 2 beurten in.
In de garage bewonderende blikken gekregen mbt de remblokken en de reeds afgelegde kms.