Onderhouds interval

HHW

Lid
beste forumleden,

Ik heb een octavia elegance 1,6 benzine uit 2005.

Ik weet niet zeker wat voor een display ik heb? Ik krijg wel een afbeelding van de auto te zien als ik een deur open heb staan en met de toetsen op de zijkant van de rechter hendel kan ik wel door het menu van de boordcomputer scrollen. Maar ik heb geen NAVI systeem ingebouwd.

Mijn vraag is nu: kan ik ergens zien wanneer de auto zijn service nodig heeft? Dus aantal dagen of KM's tot de volgende servicebeurt ofzo?

alvast bedankt!

Rolle

Senior Member
Je hebt een maxidot scherm, als je variabel interval hebt (kan je zien aan de sticker in de koffer naast de uitsparing voor het reservewiel - ik kan alleen niet op de code komen) komt er als je nog ong. 1500km moet doen een melding bij het starten van de auto.

Anders moet je bij het maken van contact (niet starten) de terugstelknop van de dagteller een paar seconden ingedrukt houden - niet schrikken de dagteller springt op nul en daarna zie je in het display het resterende aantal km en dagen tot onderhoud.

EdK

Forumguru
Of als je de KM niet haalt na een x aantal maanden gereden te hebben dat je met een X aantal dagen een service beurt nodig hebt !

Bovenaan Onderaan